• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (moraaaaltant)

Det faktum att du räknat (slår vad om att du antecknat i en liten bok också) gör mig lite....fundersam. Men så räknas jag nog till moraltanterna av de vulgärliberala nattliga skribenterna också

• Knappamamma

hänger väl lite ihop med om man har varit i ett förhållande någon del av tiden
    säg att du har haft ett långt förhållande och sen enbart varit singel i 1 månad
    så en kille är förhållande och resterande 33 under en månad ja då skulle ja tycka
    de var lite äckligt

• Anonym (Mm..)

Jag röstade "Ja" 
    Jag bryr mig inte det minsta om hur många folk har legat med och tycker inte att random personer som har legat med många är äckliga.
    Däremot ser jag helst att en tilltänkt partner inte gjort det.
    Min sambo säger att han legat med typ 25 st och det blir jag äcklad av... 

Jag själv har legat med typ 10-12 pers och tycker det är mycket. Är 27 år och har levt i förhållande sammanlagt kanske 9 år.. 

• Anonym

Träffade min nuvarande make när jag var 22 år och då hade jag kanske varit med ca 40-50 pers...så du är inte äcklig!

• Anonym (nej)

jag är 29 har haft sex med 4 st men har vänner som är yngre och haft sexpartners runt 60 st

• puss

just 34 är ju lite märkligt faktiskt.
    "kanske 30 eller så" skulle låta vettigare.

I will mustardize you
  • Phlippan87

Äcklig, nej. Men jag skulle vara ganska "försiktig" med att inleda ett förhållande med någon med så många tidigare sexpartners, finns ju en anledning till att man "knullat runt" så.

♥ Therese 091228 ♥ Knyttet BF 110618 | phlippans.blogg.se
  • Anonym (skämt o sido)

har en vän som nån gång jämnförde det här med nycklar och nyckel hål. Har du en nyckel som passar i många nyckel hål så är det ju en jätte bra nyckel, men har du där emot ett nyckelhål många nycklar passar i är det inte lika bra.

Men jag tycker antalet sexpartners är upp till var och en att avgöra när man tycker att det börjar bli för många. sen förstår ja inte heller så som vissa sagt att en som legat med många lär lättare otrogen, men kan det inte vara tvärtom, att den som enbart ska vi säga haft en och samma sexpartner hela livet, tror ni inte nånsin att den blir nyfiken och vill prova något annat eftersom den inte har något att jämnföra med?

Svar på tråden Är jag "äcklig"?