• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (Mm..)

Vill bara tillägga att jag aldrig skulle säga till någon att den är äcklig för att den legat med många. 

Så länge man inte är riktigt pervers dvs. våldtar djur, barn, döda, eller andra så bryr jag mig inte alls om vad folk gör.
    Om någon har legat med 154 pers, vill bli kissad på, ha gruppsex eller vad som nu föredras. Så länge alla är med på jippot liksom spelar det ju inte någon som helst roll vad folk gör.

• Anonym (experience)
    Anonym (skämt o sido) skrev 2011-06-07 07:59:01 följande:
    har en vän som nån gång jämnförde det här med nycklar och nyckel hål. Har du en nyckel som passar i många nyckel hål så är det ju en jätte bra nyckel, men har du där emot ett nyckelhål många nycklar passar i är det inte lika bra.

Men jag tycker antalet sexpartners är upp till var och en att avgöra när man tycker att det börjar bli för många. sen förstår ja inte heller så som vissa sagt att en som legat med många lär lättare otrogen, men kan det inte vara tvärtom, att den som enbart ska vi säga haft en och samma sexpartner hela livet, tror ni inte nånsin att den blir nyfiken och vill prova något annat eftersom den inte har något att jämnföra med?
    Jag älskar min man så de facto att jag haft många sexpartners betyder inte att jag vill gå i säng med någon annan än honom, har faktiskt hellre sex med en snubbe som jag vet vad jag får med än ett ONS som kan vara hur som helst men vägrar att fördöma någon som lever som jag gjorde innan jag träffade personen jag är gift med.
  • Anonym (Bea)

Min man har legat med kanske 150 pers. Gör mig inte ett smack Han är fri från könssjukdomar (till skillnad från mig, som fått två st när jag varit i långa förhållanden) och han är trygg i sin sexualitet, inte nyfiken på andra och dessutom är han rysligt bra i sängen

• Phlippan87

Anonym (skämt o sido): tror ingen är mer trolig att vara otrogen av de två. Om man är nöjd i förhållandet tror jag inte att det spelar någon roll hur många man varit med, har man varit otrogen tidigare tror jag däremot att man är mer benägen att vara det igen

♥ Therese 091228 ♥ Knyttet BF 110618 | phlippans.blogg.se
  • Anonym (sorglig lirare)

det låter ju inte riktigt klokt!
    inte nog med att du har vett att ligga med 34st innan du fyllt 30, du BERÄTTAR det också (fina flickor pratar inte om sex, de har det ändå)....snacka om att ge vapnet i handen på folk!
    hahahaha... hoppas inte fler är så dumma att de pratar öppet om sina sexuella lösa förbindelser.....

• Anonym (konservativ)

Äckligt tycker jag inte att det är, men jag tycker inte att det är bra heller.

• Anonym

Kan ju säga som så att en person med så många i bagaget, ja den hade iaf jag valt bort som partner.
    Så ja, likaså om h*n haft ons, det finns heller inte på kartan.

• Erica80

Jag är 31 och har haft sex med jävligt många.. Tror dom flesta skulle tycka att det va äckligt.
    Men jag har varit singel i största delen av mitt vuxna liv och jag har behov som alla andra.
    Jag träffade min sambo när jag va 29 och innan dess hade jag något enstaka kort förhållande ( med kort menar jag nån månad).

Är man singel i så många år så blir listan ganska lång om man inte lever i celibat..

• Erica80
    Phlippan87 skrev 2011-06-07 07:57:28 följande:
    Äcklig, nej. Men jag skulle vara ganska "försiktig" med att inleda ett förhållande med någon med så många tidigare sexpartners, finns ju en anledning till att man "knullat runt" så.
    Vadå för anledning?????
Svar på tråden Är jag "äcklig"?