• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (Jag)
    Anonym (re) skrev 2011-06-08 23:40:27 följande:
    Om något är obehagligt så är det väl att du hållt räkningen så exakt. Som om det vore nummer till din lista, istället för människor.
    Vem har sagt att han inte kommer ihåg namnen? Kanske inget man skriver här eller säger i samtalet som det diskuteras, utan då kan en siffra vara bättre eller? Skulle fundera på om han skrev ut alla namn här och frågade om han var äcklig. Då hade till och med jag tyckt han var dum i huvudet Skrattande
  • Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 23:40:27 följande:
    okej men är det inte lite äckligt att stoppa in snoppen i en skrynklig och lång blygdläpps-fitta?
    Utseendet på vaginan avgör sällan hur bra själva sexet är. Även om vaginan nu skulle vara mindre snygg så kan ju sexet ändå vara hur grymt som helst.
  • HäckHäxan
    Anonym (re) skrev 2011-06-08 23:40:27 följande:
    Om något är obehagligt så är det väl att du hållt räkningen så exakt. Som om det vore nummer till din lista, istället för människor.
    Hmm då är jag precis lika obehaglig, Jag kan rabbla namnen på de jag legat med, för utom några från en ren sexkväll, missade att bli presenterad vid n amn där och var fullt upptagen fastspänd i en gunga.. men förutom de så kan jag alla namn och såklart hur många jag då legat med

*scary som faen*
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Plutteli
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:24:22 följande:
    Haha, nu låter du ju som en riktig FL-kärring
    Anonym (Sexy) skrev 2011-06-08 23:15:42 följande:
    Jav ill också ligga med dig!
    Har man hängt här några år så lär man sig, jag är nog fan snart en FL inventarie tror jag...
  • Rakad Apa
    Tonx skrev 2011-06-08 23:38:06 följande:
    Hallå där! Vi är faktiskt ett par stycken som är före!
    Haha, my bad! Sorry!  Ni får alla en bit av kakan Guld i mun
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:41:28 följande:
    Men du är ett undantag babe {#emotions_dlg.flower}  jag tror nog att du är en stygg flicka innerst inne

Härlig länk, Gustavsson i toppform!
    Ooki dah! *ser oskyldig ut*
    LucyStacy skrev 2011-06-08 23:41:32 följande:
    Vi var samlade alla tre. I Bosses bilgarage Glad. Fick du inte filmen han skickade på oss alla tre?
    "One night in Hamstern, Bosse och Lucy Stacy; med Hamstern, Bosse och Lucy Stacy" kallade han den. "

Det är kanske den filmen som ni inte kan se? Den som Ts skickar .
    Men ååååh hur fick HAN tag på den först! Han ska alltid vara först!!! Dumma! *stampar foten i golvet som en 5-åring*

Glömde Starring: Psyconaut - i belive so!
    Vet att han gömmer något!

• Anonym (Sexy)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-08 23:46:28 följande:
    Hmm då är jag precis lika obehaglig, Jag kan rabbla namnen på de jag legat med, för utom några från en ren sexkväll, missade att bli presenterad vid n amn där och var fullt upptagen fastspänd i en gunga.. men förutom de så kan jag alla namn och såklart hur många jag då legat med

*scary som faen*
    de var nog jag som satte fast dig i gungan... Förlåt, heter Anna! Cool
  • Anonym (Jag)
    Psychonaut: Börjar bli lite svartsjuk här nu med allt snack om vilket nummer dom ska få med dig. Är inte gay men va fan, Skrattandetjatar du kan jag bli din #1 kille (om du inte redan testat)
  • Anonym (Sexy)
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:47:50 följande:
    Haha, my bad! Sorry!  Ni får alla en bit av kakan Guld i mun
    bara jag får nr 36 så är jag nöjd...
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:35:40 följande:
    Aha, denna ska funka. Tyckte att den passade tråden

" target="_blank">

Årets sommarplåga Jag vill också bli såååå plågad i sommar....
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:36:49 följande:
    Meeen du! Du sa ju! Nu fick du mig att gråta Gråter

">

Åhhh så uunderbar!!!
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?