• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    Anonym (re) skrev 2011-06-08 23:40:27 följande:
    Om något är obehagligt så är det väl att du hållt räkningen så exakt. Som om det vore nummer till din lista, istället för människor.
    Obehagligt? Det är du som väljer att tolka det så. Flera av personerna på "listan" är människor jag fortfarande bryr mig om och har kontakt med.
  • Tonx
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-08 23:48:53 följande:
    Psychonaut: Börjar bli lite svartsjuk här nu med allt snack om vilket nummer dom ska få med dig. Är inte gay men va fan, Skrattandetjatar du kan jag bli din #1 kille (om du inte redan testat)
    Haha, I love it!
  • HäckHäxan
    Anonym (Sexy) skrev 2011-06-08 23:48:21 följande:
    de var nog jag som satte fast dig i gungan... Förlåt, heter Anna! Cool
    Hej Anna, Booten anna eller en annan anna???

Jag hade kul iaf, riktigt kul Skäms

Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • annawestergren
    Plutteli skrev 2011-06-08 23:47:41 följande:
    Har man hängt här några år så lär man sig, jag är nog fan snart en FL inventarie tror jag...
    Oh no it's taking over you! Vi måste ringa exorsist-doktorn!!!!!!!!
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:42:03 följande:
    Just det TS glöm inte alla andra också! Dom bokade igår!!!
    Guldfiskminne Skäms
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:50:00 följande:
    Obehagligt? Det är du som väljer att tolka det så. Flera av personerna på "listan" är människor jag fortfarande bryr mig om och har kontakt med.
    Åhh du med, jag också, fast jag känner mig ofta som en idiot för att det är så. Men iaf så gillar jag personerna annars hade jag ju aldrig ens legat med dom
  • Tonx
    Anonym (Sexy) skrev 2011-06-08 23:49:20 följande:
    bara jag får nr 36 så är jag nöjd...
    Men ta nr 36 då. 

Är väl lika bra att ta det bästa sist. Drömmer 
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:51:27 följande:
    Guldfiskminne Skäms

• Rakad Apa
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-08 23:48:53 följande:
    Psychonaut: Börjar bli lite svartsjuk här nu med allt snack om vilket nummer dom ska få med dig. Är inte gay men va fan, Skrattandetjatar du kan jag bli din #1 kille (om du inte redan testat)
    Har inte testat, och har väl inga planer på att testa, men tack ändå jag hör av mig om jag ändrar åsikt! Cool
Svar på tråden Är jag "äcklig"?