• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 10:41:10 följande:
    Du missade attack!
    Ojdå.

Men det var avsiktligt omedvetet. Om blygdläpparna är utan uppsikt vid till exempel Mataffären, då kan de komma fram främmande barn som vill klappa. Då är det inte bra av blygderna lär sig vad attack är för något.
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 10:42:10 följande:
    OKidoki, låter tystnaden tala....   Solig Let there be silence! Död

Nu skall jag cykla i regnet till dagis, mumma det! Skrikandes
    Glöm inte att hålla blygdläpparna i besittning när du cyklar!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 10:47:12 följande:Mina kollegor kommer nu efter att ha läst hela konversationen att sätta ett LVM på mig, blir nog inlåst på rättspsyk i Sundsvall resten av livet! Hahahahahahaha!
    NAW! Du är så go!
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-09 10:58:51 följande:
    NAW! Du är så go!
    Lovar du att hälsa på mig? Även om jag kommer att gå på haldol och mest ligga fastspänd?
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 10:55:35 följande:
    Beror på vad man jämför med...
     Ja om jag har legat med 100 pers och du ligger med mig så har ju du då indirekt legat med 135!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 11:04:36 följande:
    Lovar du att hälsa på mig? Även om jag kommer att gå på haldol och mest ligga fastspänd?
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 10:55:35 följande:
    Beror på vad man jämför med...
     Ja om jag har legat med 100 pers och du ligger med mig så har ju du då indirekt legat med 135!
    Japp! Det lovar jag. Jag tar med mig knäckebröd utan smör och Jolt Cola så du slipper svälta. Glad

Om man då bara har träffat majoritetsknullare då har man snart kommit upp i tusentalet liggkamrater! Ojsansa!
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-09 11:09:10 följande:
    Japp! Det lovar jag. Jag tar med mig knäckebröd utan smör och Jolt Cola så du slipper svälta. Glad

Om man då bara har träffat majoritetsknullare då har man snart kommit upp i tusentalet liggkamrater! Ojsansa!
    Va bra! Med tanke på att jag mest kommer att vara stillaliggande så är det väldigt omtänksamt av dig att ta just knäckebröd, colan vill jag nog helst ha på påse faktiskt!

Ja jag skulle säkert kunna vara uppe i 5 nollor snart! 
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 11:11:54 följande:
    Va bra! Med tanke på att jag mest kommer att vara stillaliggande så är det väldigt omtänksamt av dig att ta just knäckebröd, colan vill jag nog helst ha på påse faktiskt!

Ja jag skulle säkert kunna vara uppe i 5 nollor snart! 
    Jag kan blanda knäckebrödet med colan och så kan jag be någon av personalen att tugga så att det blir mjukt och fint. Sedan kan vi installera en slang i din ända så att du inte skiter på dig när du ligger på britsen och inte kan komma loss. Så kan vi analyser skiten och se om du är fullt frisk! Men då får du se till att skita bra, kvalitativ skit som läkarna bara inte kan motstå!

Vi kanske kan införa en ny parkbänk, men istället för att ställa den utanför systembolaget så kan vi ställa den utanför sexbutiken. Så att alla sexkisar kan få sitta ner.
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-09 11:23:32 följande:
    Jag kan blanda knäckebrödet med colan och så kan jag be någon av personalen att tugga så att det blir mjukt och fint. Sedan kan vi installera en slang i din ända så att du inte skiter på dig när du ligger på britsen och inte kan komma loss. Så kan vi analyser skiten och se om du är fullt frisk! Men då får du se till att skita bra, kvalitativ skit som läkarna bara inte kan motstå!

Vi kanske kan införa en ny parkbänk, men istället för att ställa den utanför systembolaget så kan vi ställa den utanför sexbutiken. Så att alla sexkisar kan få sitta ner.
    Absolut, jag tror det är bättre om personalen tuggar det klart annars kommer jag bara att idissla skiten och då får jag det aldrig i mig egentligen och då har jag ju heller inget som kommer ut! Kommer ingenting ut så är ju slangen onödig och ska jag ändå ha den i rumpenstumpen så vill man ju gärna att den kommer till användning!

Jag tror på idén absolut - tycker även att vi kan ha en biktstol där man får knäböja vid sidan om bänken (utan trosor givetvis) så kan vi även installera ett rullband vilket gör att alla pojkarna kan stå på rad och bara rulla och doppa! 
  • Tonx
    annawestergren skrev 2011-06-09 10:47:12 följande:
    LucyStacy skrev 2011-06-09 01:58:57 följande:
    Jag ska förklä änd-stackarn med Libresse-bindor och så ska jag köpa grisblod och hälla på, samt skriva en post-it-lapp med pil  på är det står "mens" . Kanske kommer Nisse Lund eller vad han nu heter att llåta mig vara. Kanske kommer han inte göra det. Den som har livet, eller röven, i behåll får se.
    Mina kollegor kommer nu efter att ha läst hela konversationen att sätta ett LVM på mig, blir nog inlåst på rättspsyk i Sundsvall resten av livet! Hahahahahahaha!
    Åh, kan vi inte vi dela rum då? Det är så ensamt här. Gråter
  • LucyStacy
    Det låter som en deal. Jag tar med maten, personalen tuggar den, du idisslar den en stund och någon som kan skiter ut den.

Vi ställer en tuggumiautomat bredvid som vi fyller med kondomer. Eller p-piller. Man måste stoppa in begagnade 500-hundralappar för att överhuvudtaget kunna använda automaten. Och har man otur så får man varken en kondom eller ett p-piller när man har stoppat in pengar, istället för man en lapp där det står:
     "Hej, tyvärr du har klamydia".
Svar på tråden Är jag "äcklig"?