• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Joppelina
    I Blackrose I skrev 2011-06-09 09:36:39 följande:
    Hoppsan, insåg just nu att det kan tolkas fel det jag skrev om att smita iväg. Menade inte storleken. Skäms
    Tyst

Gomorron Kära Rose Hjärta
  • Rakad Apa
    Tonx skrev 2011-06-09 09:01:27 följande:
    Godmorgon mina små slampor!
    Sitter era fördärvade könsdelar kvar? Inga blygdläppar som smitit utanför troskanten? 

Haha, nä bara pungen som hänger utanfør gylfen
  • I Blackrose I
    Joppelina skrev 2011-06-09 09:41:10 följande:
    Tyst
    Gomorron Kära Rose Hjärta
    Gomorron sötis. Kyss
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • Rakad Apa
    I Blackrose I skrev 2011-06-09 09:36:39 följande:
    Hoppsan, insåg just nu att det kan tolkas fel det jag skrev om att smita iväg. Menade inte storleken. Skäms
    Säkert
  • I Blackrose I
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 09:43:02 följande:
    Säkert
    Är för första gången under hela min FL-medlemskap varit så generad och då har jag ändå skrivit mycket värre saker. Skäms
  • Rakad Apa
    I Blackrose I skrev 2011-06-09 09:48:11 följande:
    Är för första gången under hela min FL-medlemskap varit så generad och då har jag ändå skrivit mycket värre saker. Skäms
    Haha, slappna av! Så farligt var det ju inte
  • I Blackrose I

Kan ni inte börja spamma tråden är ni snälla? *Ber snällt*

• Joppelina

Igår syndade jag nog på de flesta punkter, till och med oskyddad sex. förrutom spiralen då Flört
    Men vi båda var nytestade

Jag är, hur ska jag nu definiera det, polygam singel med flera långvariga kk-förhållanden samtidigt. Inga fylleragg och ONS här inte,,,

Är oerhört attraherad av mina alskare på olika sätt. Och känner kärlek som till en god vän till dom. Vi kan umgås utan att ha sex också. Och en av dessa har jag alltså träffat under 11 år. Kanske längre än många haft sina fasta förhållanden här.

Jag levde ju trogen i ett fast förhållande i 17 år som dessvärre tog slut av flera anledningar. Försökte hålla ihop detta under många år innan det till slut var en omöjlighet. Så jag har säker också levt trogen med en partner lika länge och kanske längre än många som skrivit här.

En tanke bara. Man trodde väl aldrig när man var 25-30 att det skulle ta slut. Men det gjorde ju det ändå. Ska man då som singel vänta och leva i celibat resten av livet om man inte skulle hitta den rätta igen.

Att människor lever ihop och lyckas hålla samman i 40-60 år har jag upplevt. Men få har kvar samma kärlek och känslor för varandra. Att se ett par pussas likt nyförälskade tonåringar och ändå firat sin 60-åriga Bröllopsdag har jag haft den äran att få uppleva ett par få gånger. Beundransvärt.

Men hur många sådana par finns det? Man vet ju ingenting om framtiden. Om 10 år så kan man vara lika förälskad som innan, men lika gärna kan man ha vuxit ifrån varandra så mycket att man lever ihop som två främlingar. Framförallt om man träffas vid tidig ålder.

• Joppelina
    I Blackrose I skrev 2011-06-09 09:48:11 följande:
    Skrattande

Gör som jag, släng trosorna Flört och ha på dej kjol
  • Joppelina

Dessutom har jag nu lärt mej att hångel och att man rör vid någons kön utanpå kläderna också räknas som sex, så Herr TS du måste kanske räkna om  

Svar på tråden Är jag "äcklig"?