• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:23:57 följande:
    Nej. Då känner du fel Sluta med det! Du vet att jag gillar dig
    Jo, men jag blir ju frustrerad på ett bra sätt! Hjärta
  • Mariohn
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 14:27:36 följande:
    Jo, men jag blir ju frustrerad på ett bra sätt! Hjärta
    Äh, det är bara en liten förälskelse. Det händer alla som har med mig att göra! Det går över
  • Anonym (Vad beror det på)
    Anonym (för få) skrev 2011-06-09 13:59:50 följande:
    Äcklig hade jag nog tyckt om man inte kör med säker sex.
    Jag ångrar att jag inte hade sex med fler. Nu är jag "tyvärr" lycklig gift. Oskyldig
    Lyckligt gift? Det låter inte så då du använder dig av ordet tyvärr!

Svar på TS fråga. Nej jag tycker inte att det är äckligt. Man läser här i tråden att de hade önskat att de hade haft fler. av vilken anledning? Vad är det som lockar en människa att ha sex med så många som möjligt. Jag är själv 39 år gammal och jag har bara haft 9 sexpartners och det är jag stolt över. Sexpartners är inget som jag skulle vilja skriva upp på min meritlista precis. Huvudsaken är väl ändå hur det var under tiden man hade sex och med ven framför allt. Jag skulle aldri kunna tänka mig att ligga runt bara för att höja min "status" i sexvärlden. 
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:33:20 följande:
    Lyckligt gift? Det låter inte så då du använder dig av ordet tyvärr!

Svar på TS fråga. Nej jag tycker inte att det är äckligt. Man läser här i tråden att de hade önskat att de hade haft fler. av vilken anledning? Vad är det som lockar en människa att ha sex med så många som möjligt. Jag är själv 39 år gammal och jag har bara haft 9 sexpartners och det är jag stolt över. Sexpartners är inget som jag skulle vilja skriva upp på min meritlista precis. Huvudsaken är väl ändå hur det var under tiden man hade sex och med ven framför allt. Jag skulle aldri kunna tänka mig att ligga runt bara för att höja min "status" i sexvärlden. 
    Varför är du stolt? Man har väl sex med så många man vill ha sex med? Jag har aldrig räknat. Träffar jag någon som jag är enormt sugen på att ligga med och som är enormt sugen på att ligga tillbaka avbryter jag knappast och tänker "nejminsannemej då blir det kanske för många". Det vore ju skruvat. 
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:35:08 följande:
    Varför är du stolt? Man har väl sex med så många man vill ha sex med? Jag har aldrig räknat. Träffar jag någon som jag är enormt sugen på att ligga med och som är enormt sugen på att ligga tillbaka avbryter jag knappast och tänker "nejminsannemej då blir det kanske för många". Det vore ju skruvat. 
    Jag är stolt över mig själv att jag inte ligger runt! Det är inte antalet i sig. Läs de sista meningarna med!
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:36:54 följande:
    Jag är stolt över mig själv att jag inte ligger runt! Det är inte antalet i sig. Läs de sista meningarna med!
    Ligger runt? Kan du definiera det? Om man är singel och attraktiv och dessutom har en stor aptit på sex...varför ska man förneka den då istället för att njyta av livet? 
  • Mariohn

Personligen är jag stolt över mig själv för att jag har tillräckligt mycket självkänsla och självförtroende för att ge mig hän åt mina lustar utan att bry mig om vad andra tycker. Min kropp är tacksam och glad och det är jag också. 

• Rakad Apa
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:36:54 följande:
    Inte så mycket att vara "stolt" över.
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:28:35 följande:
    Äh, det är bara en liten förälskelse. Det händer alla som har med mig att göra! Det går över
    Du är härligt självgod ibland Kyss
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:38:37 följande:
    Ligger runt? Kan du definiera det? Om man är singel och attraktiv och dessutom har en stor aptit på sex...varför ska man förneka den då istället för att njyta av livet? 
    Det är upp till var och en hur de vill göra. Jag vill inte ligga runt. Jag har oxå varit singel men inte legat runt för det. Varför inte hålla sig till en partner? Det är inte konstigt att det finns så mycket skit (sjukdomar) som går runt när folk ska ligga med så många som möjligt. Ja det finns skydd som kondom, och den kan spricka. 
Svar på tråden Är jag "äcklig"?