• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-09 01:42:35 följande:
    Åh, gonatt min siamesiska grannkollega.  Hoppas du inte får besök av zoofilernas motsvarighet till John blund. Sist det hände mig kunde jag inte sova på en vecka. {#emotions_dlg.flower}
    Love you hun Hjärta
    Jag har nog inte suttit och asgarrvat för mig själv likt en tant fastspänd i bältessängen på psykosavdelningen på jäkligt länge! Love it! Du är min nya idol hahaha!
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-09 01:45:23 följande:
    Åh. Var du tvungen att posta den kommentaren? Nu kommer jag sitta uppe och skratta hela kvällen! Solig
    Då kan iaf inte zoofilerna ta dig! Sov med rumpan ner!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 01:48:09 följande:
    Love you hun Hjärta
    Jag har nog inte suttit och asgarrvat för mig själv likt en tant fastspänd i bältessängen på psykosavdelningen på jäkligt länge! Love it! Du är min nya idol hahaha!
    Love you 2! Äpple
    Och jag har nog inte skrivit så långa meningar likt en trådstartare på familjeliv som just blivit moraliserad och tycker att lilltårna är kvinnans skyldighet att dölja på sommarmånarna så inte karlarna får solsting och det kommer av sig mitt i folktrafiken på E8-an på motorvägen och dimma kommer också.

Du är go du, sköldpaddsförsvarare och Farbror Bosse-anhängare!
    Sov så sött i vaggan nu! så ska du se att kaninerna kommer och äter upp feskemoset! Hjärta
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 01:49:04 följande:
    Då kan iaf inte zoofilerna ta dig! Sov med rumpan ner!
    Jag ska förklä änd-stackarn med Libresse-bindor och så ska jag köpa grisblod och hälla på, samt skriva en post-it-lapp med pil  på är det står "mens" . Kanske kommer Nisse Lund eller vad han nu heter att llåta mig vara. Kanske kommer han inte göra det. Den som har livet, eller röven, i behåll får se.
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-09 01:39:48 följande:
    Åh. Har du varmluftsfläkt och bra, begagnat toalettpapper så kan jag nog klara mig ett halvår!

Det är så svårt att veta. Båda kräks i köket när det är fullmåne. Men jag tror nog att du kan vara lugn - det är alltid en förklädd pedofil i slutändan. Nämde jag att tomtesäcken har kommit i Guiness Rekordbok som den största kondomen i världshistorien som har passat sin bärare. Samt världens första kondom i.... Ah, nu kommer jag inte på vad det är för material som tomtesäckar är gjorda av.... Är det ullgarn, säckväv? Nåja, endast Tomten är vaken.
    Guteväv kanske??? Guinniesses är bra, sprit va eller är det ölhäveri???

Varm och kallluftsfläckt finnes  så även kupevärmare och takfläkt... och begagnat papper, absolut, bor ju i lilla edet, toapappersparadis vettu
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 01:36:30 följande:
    Innan jag lägger mig....

Jag tror det eller ost? Jag har inte riktigt någonsin kunat tyda vad det egentligen är! Kommer Lasse Kronèr så tror jag ändå högförräderiett kan reduceras till 3-årstrots för Peter Altin har lovat grannen ett extranummer av (a...fff....t...oo....n..nn.....b......l.ll...aa...d..ee.t) Om nu Josef Fritzels Orangutang nu verkligen är inlåst så kommer han vara snabb på Rambos sista cancersvulst - den förmodar jag att han lägger på lur så Frankenstein snubblar och tappar Fläsksteken! Han vill väl inte vara sämre än att Tant Grön ska få samma färg som Tant Brun vid nästa rövhål!
    Det tror jag iallafall. Sist jag läste på ingridienslappen så stod det: Rör ej. Jag tror att Lasse Kronér har semester v. 34 men om man koller i hans almenacka så står det  bara"hemlighetstämplat" på varje dag.  Rambo hade gjort en fettsugning hos Göran Persson så nu röstar han på Vänsterpartiet efter att ha blivit påkörd av en asocial insändarskribent i Hemmets Journal. Om nu tant Röd är en effekt av tant Brun då tror jag att tant lila har ett och annat på sitt samvete.

Farbror Blå har en gul säng, så nu får man inte sjunga Bamsesånger när man fyller år.
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 02:00:01 följande:
    Guteväv kanske??? Guinniesses är bra, sprit va eller är det ölhäveri???

Varm och kallluftsfläckt finnes  så även kupevärmare och takfläkt... och begagnat papper, absolut, bor ju i lilla edet, toapappersparadis vettu
    Ta hela köret. Så kan vi pissa på oss så att vi slipper frysa. Om vi flyttar toalettpappret till nedre bottenvåningen då kan vi få stryk av grannens invalida raskatt, men om vi räknar till 10 så kanske vi kan äta frukost innan vi knackar på hos brevbäraren.
  • LucyStacy

Är det bara jag i tråden kvar nu? Alla andra är och har 6. Och dom som inte har det dom står bredvid dom som har det och försöker förtvivlat skyla dom med allehanda redskap typ. sängkläder för att inte deras moralistkollegor ska ta bilder på dom och lägga ut på familjeliv och skriva: "Är det här rätt?" Skäms och få svar såsom:

"Men skyl er...Människor. Man ser ju fotvårtorna".
    "Tycker ni ska prata om det tillsammans"
    "Lider med dig...ER"
    "Mäh. Du kan ju inte posta bilder på dina nakna grannar på ett forum fattaruväl? Vad ska deras farmor säga?"

Gonawt!

• HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-09 02:07:57 följande:
    Ta hela köret. Så kan vi pissa på oss så att vi slipper frysa. Om vi flyttar toalettpappret till nedre bottenvåningen då kan vi få stryk av grannens invalida raskatt, men om vi räknar till 10 så kanske vi kan äta frukost innan vi knackar på hos brevbäraren.
    *sjunger*

Gubben i lådan kom ut!
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 02:31:28 följande:
    *sjunger*

Gubben i lådan kom ut!
    Ut? Ska han inte...in? Flört
Svar på tråden Är jag "äcklig"?