• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-11 18:17:33 följande:
    Fast lammungar är ju aldrig tonåringar, de är bara små hela tiden. Din...din...pedofiiiiiiiiiiiiiiil!Förvånad
    Men dom sa ju inte nej!!! OCh även om de hade försökt göra det så sa deras ögon ja!!!  
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 18:27:34 följande:
    Men dom sa ju inte nej!!! OCh även om de hade försökt göra det så sa deras ögon ja!!!  
    Eller huuur! Nej betyder JA!
  • HäckHäxan
    Anonym (Tjej24) skrev 2011-06-11 17:06:51 följande:
    Ju högre siffra en kille har (i mitt fall eftersom jag är tjej) desto mindre attraktiv blir han för mig.

Jag vill ha känslomässigt sex med mina killar, och det är omöjligt att man haft det med 34 st. Alltså har han haft mycket sex bara för att få knulla.

Det gör inte dig till "äcklig" utan vi har bara skilda uppfattningar om vad man vill få ut av sex. Jag skulle aldrig ha sex med dig, eller något annat.

Killar jag träffar måste ha en siffra som är förklarlig, dvs lika många förhållanden eller att han tex varit bra kompis med en tjej och dom hade sex.
    Tänk vad olika man är. Jag skulle aldrig ens få för mig att fråga någon, varken vänner, syskon eller eventuell kille jag möter, för det intresserar mig inte. Personen är ju den som den är ändå, vilken sorts vän, pojkvän ect den är/blir har ju inget med dennes sexliv att göra. Det är ju efter hur den personen är mot mig, hur jag trivs i dess sällskap som avgör om jag tycker om någon eller inte. Sen kan personen vara både oskuld eller ha tresiffrigt nr i bagaget, jag kunde inte bry mig mindre.

Ehh bara tanken på att dra upp frågan,, ehhh hur många har du haft sex med... Nä jag skulle känna mig som en dubbelmoralisk fåntratt tror jag.
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 18:27:34 följande:
    Då är det lugnt då är du varken pedofil, nekrofil eller annan slags fil längre.Tjoho! :D
  • annawestergren
    Anonym (Tjej24) skrev 2011-06-11 17:06:51 följande:
    Ju högre siffra en kille har (i mitt fall eftersom jag är tjej) desto mindre attraktiv blir han för mig.

Jag vill ha känslomässigt sex med mina killar, och det är omöjligt att man haft det med 34 st. Alltså har han haft mycket sex bara för att få knulla.

Det gör inte dig till "äcklig" utan vi har bara skilda uppfattningar om vad man vill få ut av sex. Jag skulle aldrig ha sex med dig, eller något annat.

Killar jag träffar måste ha en siffra som är förklarlig, dvs lika många förhållanden eller att han tex varit bra kompis med en tjej och dom hade sex.
    Varför vill man veta? Brukar du be karlarna peka ut vilka dom legat med oxå?
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-11 18:29:38 följande:
    Eller huuur! Nej betyder JA!
    Hahhahaha in my wolrd, yes

Hade faktiskt en pojkvän vars mamma präntade stenhårt i honom allt som inte är ett ja är nej, helt maniskt... Men jag förstår hennes skäl. Hon blev gruppvåldtagen som 16 åring i en trappuppgång och ja sex har vart svårt för henne efter det. Hon ville inte att hennes son någonsin skulle missförstå eller få för sig att tjata eller pressa fram sex OCH hon lyckades väl i sitt drillande. Hennes son gjorde gått för mig och mitt eget destruktiva leverne som jag en gång för vad som känns väldigt länge sedan hade
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-11 18:34:17 följande:
    Då är det lugnt då är du varken pedofil, nekrofil eller annan slags fil längre.Tjoho! :D
    *phu* pustar ut, äntligen friad!!!!!

Kan jag fortsätta knulla herr 20 åring inatt som jag tänkt då?? Oskyldig
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 18:35:42 följande:
    *phu* pustar ut, äntligen friad!!!!!

Kan jag fortsätta knulla herr 20 åring inatt som jag tänkt då?? Oskyldig
    Japp. Det kan du. Men du måste ha hårda karameller i byxfickan som du ger honom efter varje gång. :D
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-11 18:34:24 följande:
    Varför vill man veta? Brukar du be karlarna peka ut vilka dom legat med oxå?
    Ja men lite så, jag förstår inte den mentaliteten. Personen förändrar ju inte de egenskaper den har som man gillar oavsett om de aldrig haft sex eller knullat som kaniner hela livet eller bara haft seriösa relationer med känslmässigt sex, man är olika helt enkelt. Jag tycker inget av det är fel, så länge det är för att man själv faktiskt vill ha det så.
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 18:34:31 följande:
    Hahhahaha in my wolrd, yes

Hade faktiskt en pojkvän vars mamma präntade stenhårt i honom allt som inte är ett ja är nej, helt maniskt... Men jag förstår hennes skäl. Hon blev gruppvåldtagen som 16 åring i en trappuppgång och ja sex har vart svårt för henne efter det. Hon ville inte att hennes son någonsin skulle missförstå eller få för sig att tjata eller pressa fram sex OCH hon lyckades väl i sitt drillande. Hennes son gjorde gått för mig och mitt eget destruktiva leverne som jag en gång för vad som känns väldigt länge sedan hade
    Det var snällt av henne att tänka på att han måste hjälpa dig och "icke-destruktivisera" dig!!! Vad snällt verkligen, kunde hon se i i framtiden?
Svar på tråden Är jag "äcklig"?