• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-11 13:39:40 följande:
    Hahaha eller när du har tid? Hahahahhaa Skål
    Aha du får vara med vid frukosten då, när man behöver lite mer energi för att tumla några omgångar till innan lammis måste åka hem...

Fan ja kan inte fatta att jag gick med på detta idag, har ju nekat grabben i tre år nu... Men jaaa nu skall jag iaf ligga med snyggot som nästan ser ut som Jacob Black i dom där vampyr filmerna, hahahhahaha... Ung, hård och jaaa något passar säkert in..

Nä nu ,måste tant sova några timmar, duscha och ni vet allt det där... gahhhhh Tungan ute
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • DaPinch
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 13:42:50 följande:
    Aha du får vara med vid frukosten då, när man behöver lite mer energi för att tumla några omgångar till innan lammis måste åka hem...

Fan ja kan inte fatta att jag gick med på detta idag, har ju nekat grabben i tre år nu... Men jaaa nu skall jag iaf ligga med snyggot som nästan ser ut som Jacob Black i dom där vampyr filmerna, hahahhahaha... Ung, hård och jaaa något passar säkert in..

Nä nu ,måste tant sova några timmar, duscha och ni vet allt det där... gahhhhh Tungan ute
    Lammkött är underbart!!!!! Du får dela med dig av sköna bilder i alla fall Tungan ute
  • HäckHäxan
    DaPinch skrev 2011-06-11 13:48:56 följande:
    Lammkött är underbart!!!!! Du får dela med dig av sköna bilder i alla fall Tungan ute
    hahhahaha nått liknande sa just en man i en annan tråd Jag har massor av bilder på honom i min dator, han har ju försökt få komma hit i tre år nu. OCH idag fökk jag för frestesen. Men har verkligen försökt skrämma bort grabben i tre år, inget biter på honom, dumma pojke!  Obestämd
  • DaPinch
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 13:51:45 följande:
    hahhahaha nått liknande sa just en man i en annan tråd Jag har massor av bilder på honom i min dator, han har ju försökt få komma hit i tre år nu. OCH idag fökk jag för frestesen. Men har verkligen försökt skrämma bort grabben i tre år, inget biter på honom, dumma pojke!  Obestämd
    Å my god!!!
    Du fattar vilka förväntningar han har på dig nu....!!! Han kommer spruta ner dig så fort du tar en smakbit!!!
     Å ja..Kom igen...Ut med lite läckra bilder till oss andra här Tungan ute
  • HäckHäxan
    DaPinch skrev 2011-06-11 13:54:37 följande:
    Å my god!!!
    Du fattar vilka förväntningar han har på dig nu....!!! Han kommer spruta ner dig så fort du tar en smakbit!!!
     Å ja..Kom igen...Ut med lite läckra bilder till oss andra här Tungan ute
    Va fan säg inte så.. jag får fan ångest ju  Skrikandes Han var 17 när vi snackade online första gången, nu är han 20 och jag 31.... Jag har skrämt honom med att jag är förälder, har hund är kort och tjock och inget biter. Han har svar på allt...

Dessutom är han både rar och rolig... är mer rädd att jag sabbar hans rarhet och ger honom med för livet Obestämd

Undra hur många gånger en ungtupp kan spruta och ladda om under en kväll och natt I like those shoots

*sätter kameran på laddning*
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 13:42:50 följande:

Hahaha du läääär ju beskriva detaljerat vad, när, hur, var och allt sånt!
    Vill också ha en sån pudding!!! Va fan det är 2 månader sen jag låg!!!!!!!!!!!! Ja är så frustrerad och i Härnösand finns det ju fan ingen jävel att ringa heller!!!! Det morrar så in i helvete i troserna nu ska du veta!!!!

Lucky you! 
  • DaPinch
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 13:58:19 följande:
    Va fan säg inte så.. jag får fan ångest ju  Skrikandes Han var 17 när vi snackade online första gången, nu är han 20 och jag 31.... Jag har skrämt honom med att jag är förälder, har hund är kort och tjock och inget biter. Han har svar på allt...

Dessutom är han både rar och rolig... är mer rädd att jag sabbar hans rarhet och ger honom med för livet Obestämd

Undra hur många gånger en ungtupp kan spruta och ladda om under en kväll och natt I like those shoots

*sätter kameran på laddning*
    Å yes!! Ladda kameran ordentligt!!!
     Å du de där 20 åringarna laddar ju om riktigt fort oxå!!!
    Å du kan tro han vill ha dig som varit så sugen på dig i flera år!! God Damn!!!
     Ditt självförtroende kommer lysa lång väg i morgon när du vaknar med en hård ungtupp bredvid!!!!
    U go Girl!!!!!
  • DaPinch
    annawestergren skrev 2011-06-11 14:00:21 följande:
    Hahaha du läääär ju beskriva detaljerat vad, när, hur, var och allt sånt!
    Vill också ha en sån pudding!!! Va fan det är 2 månader sen jag låg!!!!!!!!!!!! Ja är så frustrerad och i Härnösand finns det ju fan ingen jävel att ringa heller!!!! Det morrar så in i helvete i troserna nu ska du veta!!!!

Lucky you! 
    Å som snygg singel tjej måste det ju finnas massa män/killar som vill ha dig!!!!
     Nätet är ju fullt av dom i alla fall *s* Å en lördag kväll!!!!
    Tungan ute
  • annawestergren
    DaPinch skrev 2011-06-11 14:03:41 följande:
    Å som snygg singel tjej måste det ju finnas massa män/killar som vill ha dig!!!!
     Nätet är ju fullt av dom i alla fall *s* Å en lördag kväll!!!!
    Tungan ute
    Hahhahahahaha japp men asså... VAR ÄR DOM DÅ? Jag är för lat för att gå ut o kolla! Jag funderar på att ringa mitt ex... elithandbollspelare!!! Mmmm, vilken jävla kropp, vilken kung-människa! Men fan han bor ju i Sthlm, alla bor i Sthlm - vad fan gör jag??????

Jag kommer typ raka av mig håret snart som Britney Spears! 
  • DaPinch
    annawestergren skrev 2011-06-11 14:06:48 följande:
    Hahhahahahaha japp men asså... VAR ÄR DOM DÅ? Jag är för lat för att gå ut o kolla! Jag funderar på att ringa mitt ex... elithandbollspelare!!! Mmmm, vilken jävla kropp, vilken kung-människa! Men fan han bor ju i Sthlm, alla bor i Sthlm - vad fan gör jag??????

Jag kommer typ raka av mig håret snart som Britney Spears! 
    Hahahaha,,,nej för fan gör inte det....Det gjorde jag för inte så länge sedan!!
     Inte så smart....fick dock ligga ändå *s*
    Å JA alla bor i stockholm
     Han kan väl åka en bit för lite skön fi**a
    Ring han direkt!!!!!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?