• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • LucyStacy
    LucyStacy skrev 2011-06-12 10:59:08 följande:
    Skaffa dig en tuggumiautomat, så kan du stoppa in hur mycket du vill, när du vill.   Rynkar på näsan
    Obs. Bör göras efter könsoperationen annars kan det bli lite svårt. Rynkar på näsan
  • I Blackrose I
    annawestergren skrev 2011-06-12 10:55:52 följande:
    Lär ju få göra det snart alltså!
    annars kan du börja skriva lite här och var i sextrådarna här på FL. Efter ett tag lär din inbox explodera. Drömmer
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-11 18:58:41 följande:
    Tack detsamma! Hjärta

...Och så gillar jag din rumompa! Den får mig att tänka på sommarpicknick med din rumpa som kudde! Den ser så...skön ut! Men på ett barnvänligt sätt liksom. Missförstå mig rätt, den är säkert snuskig också.. men den ser så kramvänlig ut. Glad
    Hahahha tack, ja den är som en gigantisk myskudde när det behövs, kram och klämvänlig
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-06-12 11:01:58 följande:
    annars kan du börja skriva lite här och var i sextrådarna här på FL. Efter ett tag lär din inbox explodera. Drömmer
    Ja det är ett säkert sätt....... OCH jävligt irriterande är det någon gång man börjar undra om män är mindre bemedlade så är det då!
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-11 18:55:15 följande:
    Det låter som en bra uppfostran! Det kommer nog bli en god karl av honom! Det är viktigt som människa att växa med uppmuntran och godis. Och det är lördag idag, så du behöver inte fråga hans mamma om du får ger honom godis, för hon kommer ändå säga "ja, idag är det lördag". :D
    Ja han kan nog formas till fullständig belåtenhet. Oskyldig

Nu fick jag äta upp godiset själv, för hans jävla släkt ville aldrig åka hem från student galejet... dumma släkt!!!! Så nu får man vackert stå ut till nästa barnlediga tillfälle.. *Ggrrrrr*
  • Thomas 66
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 11:58:12 följande:
    Ja det är ett säkert sätt....... OCH jävligt irriterande är det någon gång man börjar undra om män är mindre bemedlade så är det då!
    Menar du att män har mindre hjärnkapacitet : )
  • HäckHäxan
    Thomas 66 skrev 2011-06-12 12:01:24 följande:
    Jag tycker ju inte det egentligen. Men ibland när man vart aktiv i sexforumet och får sin inbox spamad med diverse mail så börjar man ju undra.
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 12:00:14 följande:
    Ja han kan nog formas till fullständig belåtenhet. Oskyldig

Nu fick jag äta upp godiset själv, för hans jävla släkt ville aldrig åka hem från student galejet... dumma släkt!!!! Så nu får man vackert stå ut till nästa barnlediga tillfälle.. *Ggrrrrr*
    Du skulle klirrat i glaset och sagt:

"Kära unghingst  feta släktingar!
    Nu skall jag och erat svarta får göra 69, missionären, heta tomteluvan och fler saker ni kommer få bevittna live om ni inte går nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!"
  • LucyStacy
    Thomas 66 skrev 2011-06-12 12:01:24 följande:
    Varför är ditt nickname felstavat? Ska det inte stå Thomas 69?
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 12:07:08 följande:
    Du skulle klirrat i glaset och sagt:

"Kära unghingst  feta släktingar!
    Nu skall jag och erat svarta får göra 69, missionären, heta tomteluvan och fler saker ni kommer få bevittna live om ni inte går nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!"
    hahahhahaha fan han hade garvat ihjäl sig misstänker jag och jag är så störd så jag hade nog kunnat säga det där....

Skål
Svar på tråden Är jag "äcklig"?