• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-11 14:00:21 följande:
    Hahaha du läääär ju beskriva detaljerat vad, när, hur, var och allt sånt!
    Vill också ha en sån pudding!!! Va fan det är 2 månader sen jag låg!!!!!!!!!!!! Ja är så frustrerad och i Härnösand finns det ju fan ingen jävel att ringa heller!!!! Det morrar så in i helvete i troserna nu ska du veta!!!!

Lucky you! 
    Helll yeah i will De han inte vet har han inte ont av han finns ju inte här bara på fejjan och sidan vi träffades på då...  Oskyldig

2 månader, jag levde i total torka från september till nu i april inbillade mig att jag skulle vara redig hubba hubba.. jag är körd, den sortens redighet är inte min grej helt enkelt.... Solig

Grrrr anna med klös i brallan
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    DaPinch skrev 2011-06-11 14:02:18 följande:
    Å yes!! Ladda kameran ordentligt!!!
     Å du de där 20 åringarna laddar ju om riktigt fort oxå!!!
    Å du kan tro han vill ha dig som varit så sugen på dig i flera år!! God Damn!!!
     Ditt självförtroende kommer lysa lång väg i morgon när du vaknar med en hård ungtupp bredvid!!!!
    U go Girl!!!!!
    hahahhaha Ja det blir nog en bra kväll/natt, lär ju kännas i kroppen imorgon att man lever, ljuva smärta

Du tror det är så. Jag frågade honom om det en gång, varför han liksom inte bara ger upp eller lägger ner eller vad som. Nej jag skall ligga med dig så är det bara sa han då, det var det första jag tänkte när jag såg dig och jag tänker det ännu.. Så ihärdig är han ju iaf. Jag bad honom återkomma när han blev myndig, han ringde på sin födelsedag, sen sa jag skaffa körkort, han ringde dagen innan han gjorde uppkörning och sen dagen efter när han fått det. Skaffa bil sa jag, han gjord det( sen lekte han sönder den i vintras på isen) 

Jag kan bara aldrig begripa vad en snygg ung man på 20 ser hos en kort tjock ensamstående mamma på 31, men det är väl bara att enjoy the moment liksom Tungan ute
  • DaPinch
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 14:14:30 följande:
    hahahhaha Ja det blir nog en bra kväll/natt, lär ju kännas i kroppen imorgon att man lever, ljuva smärta

Du tror det är så. Jag frågade honom om det en gång, varför han liksom inte bara ger upp eller lägger ner eller vad som. Nej jag skall ligga med dig så är det bara sa han då, det var det första jag tänkte när jag såg dig och jag tänker det ännu.. Så ihärdig är han ju iaf. Jag bad honom återkomma när han blev myndig, han ringde på sin födelsedag, sen sa jag skaffa körkort, han ringde dagen innan han gjorde uppkörning och sen dagen efter när han fått det. Skaffa bil sa jag, han gjord det( sen lekte han sönder den i vintras på isen) 

Jag kan bara aldrig begripa vad en snygg ung man på 20 ser hos en kort tjock ensamstående mamma på 31, men det är väl bara att enjoy the moment liksom Tungan ute
    De är många som vill ha oss härliga kvinnor vet du
     Njut ordentligt i natt!!! Du kommer väl le flera veckor efteråt...Å särskilt som du haft sån torka...
    My god.....Hur klarar man det??
     Jag blir aggressiv om jag inte får kuk varje vecka!!!!
  • HäckHäxan
    DaPinch skrev 2011-06-11 14:03:41 följande:
    Å som snygg singel tjej måste det ju finnas massa män/killar som vill ha dig!!!!
     Nätet är ju fullt av dom i alla fall *s* Å en lördag kväll!!!!
    Tungan ute
    Håller med dig, du är fan ruggigt snygg anna! Så är det
    annawestergren skrev 2011-06-11 14:06:48 följande:
    Hahhahahahaha japp men asså... VAR ÄR DOM DÅ? Jag är för lat för att gå ut o kolla! Jag funderar på att ringa mitt ex... elithandbollspelare!!! Mmmm, vilken jävla kropp, vilken kung-människa! Men fan han bor ju i Sthlm, alla bor i Sthlm - vad fan gör jag??????

Jag kommer typ raka av mig håret snart som Britney Spears! 
    Flytta???? Nä men vad tusan måste finnas män där, jag har för mig att jag stött på några läckerbitar på nätet från din ort, men dom är för långt bort för min del då som bor på västkusten liksom.

Lammet idag åker bil 2 timmar för att komma hit

Jag rakade av mig håret en gång för att bli ful, få vara ifred på krogen, var så trött på män.. Men det hjälpte inte ett jädra dugg, bara en annan sorts män som limmade....
  • annawestergren
    DaPinch skrev 2011-06-11 14:09:06 följande:
    Hahahaha,,,nej för fan gör inte det....Det gjorde jag för inte så länge sedan!!
     Inte så smart....fick dock ligga ändå *s*
    Å JA alla bor i stockholm
     Han kan väl åka en bit för lite skön fi**a
    Ring han direkt!!!!!
    Hahah seriöst jag är ganska nybliven singel och jag vet fan inte vad det är för fel på mig, för så fort jag har dumpat någon så får jag panik - "Gaaah tänk om jag aldrig mer får ligga" typ ahah sjukt!!

A jag ska fan ringa! Jag har inte pratat med han på nån månad så jag måste nog kolla läget på brudfronten först... blev helt galen när det stog att han var gift för ett tag sen och då ringde jag för att gratulera honom men han sa då att han inte var det - hmm... tror denna lilla pojke har ugglor i mossen! Antingen vill han inte bli av med mig eller så är det verkligen skämt! Måste ta reda på det först för jag vill inte föstöra nåt! Ska ringa några gemensamma polare hehe...
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 14:10:15 följande:
    Helll yeah i will De han inte vet har han inte ont av han finns ju inte här bara på fejjan och sidan vi träffades på då...  Oskyldig

2 månader, jag levde i total torka från september till nu i april inbillade mig att jag skulle vara redig hubba hubba.. jag är körd, den sortens redighet är inte min grej helt enkelt.... Solig

Hahah kört är det ju adrig men det an verkligen kännas så!!!!! Hör du att det morrar så vet du att jag är på väg Cool
  • DaPinch
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 14:17:06 följande:
    Lammet idag åker bil 2 timmar för att komma hit

Jag rakade av mig håret en gång för att bli ful, få vara ifred på krogen, var så trött på män.. Men det hjälpte inte ett jädra dugg, bara en annan sorts män som limmade....
  • HäckHäxan
    DaPinch skrev 2011-06-11 14:16:20 följande:
    De är många som vill ha oss härliga kvinnor vet du
     Njut ordentligt i natt!!! Du kommer väl le flera veckor efteråt...Å särskilt som du haft sån torka...
    My god.....Hur klarar man det??
     Jag blir aggressiv om jag inte får kuk varje vecka!!!!
    hahahah jag köpte min första dildo som gravid 8 v innan BF och den är mig ännu trogen.. Jag blir också galen till och från, räddningen under dessa småbarnår har varit, först en sexfest när tösen var 9 månader typ.. sen någon enstka då och då, ren jävla överlevnad. Om jag hade fått bestämma så hade jag knullat jämt eller iaf nästan jämt
  • HäckHäxan
    DaPinch skrev 2011-06-11 14:09:06 följande:
    Hahahaha,,,nej för fan gör inte det....Det gjorde jag för inte så länge sedan!!
     Inte så smart....fick dock ligga ändå *s*
    Å JA alla bor i stockholm
     Han kan väl åka en bit för lite skön fi**a
    Ring han direkt!!!!!
    Bara jag som vägrar stockholmare, jag vägrar... Envist och ihärdigt... Pallar fan inte när dom öppnar munnen, tycker många låter så omanliga när dom talar.. Säkert inte alla, men det blir nått med tonen i den dialekten som jag bara kan börja fnissa åt  Obestämd
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-11 14:18:13 följande:
    Hahah seriöst jag är ganska nybliven singel och jag vet fan inte vad det är för fel på mig, för så fort jag har dumpat någon så får jag panik - "Gaaah tänk om jag aldrig mer får ligga" typ ahah sjukt!!

A jag ska fan ringa! Jag har inte pratat med han på nån månad så jag måste nog kolla läget på brudfronten först... blev helt galen när det stog att han var gift för ett tag sen och då ringde jag för att gratulera honom men han sa då att han inte var det - hmm... tror denna lilla pojke har ugglor i mossen! Antingen vill han inte bli av med mig eller så är det verkligen skämt! Måste ta reda på det först för jag vill inte föstöra nåt! Ska ringa några gemensamma polare hehe...
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 14:10:15 följande:

Hahah kört är det ju adrig men det an verkligen kännas så!!!!! Hör du att det morrar så vet du att jag är på väg Cool
    hahahha jag har vart singel i 4 år och det har vart bra år, jag har mått bra och rett ut mig själv så jävla bra känner jag. Fast nu skulle det ju fan inte skada med en fast kk som bodde nära och kunde dyka in några gånger i veckan

Kolla du läget, det skadar ju inte *håller tummar och tår för dig*

Tycker mig höra egot av ett dovt morrande Förvånad
  • DaPinch
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 14:20:43 följande:
    Bara jag som vägrar stockholmare, jag vägrar... Envist och ihärdigt... Pallar fan inte när dom öppnar munnen, tycker många låter så omanliga när dom talar.. Säkert inte alla, men det blir nått med tonen i den dialekten som jag bara kan börja fnissa åt  Obestämd
    Å själv blir jag sjukt kåt av stockholmare
    Älskar deras dryga ton!!
    Bor dock mitt i landet å långt ifrån!!! :-/
Svar på tråden Är jag "äcklig"?