HäxanSurtant skrev 2011-06-11 18:45:29 följande:
Det låter ju inte som någon höjdare, helt klart bättre att inte veta alls. Jag har lite tvärtom tänk. Om de hade vart så bra oavsett utseende så hade de väl knullat ännu. Men eftersom de inte gör det, så är jag såklart bättre
Jag är ingen snygg kvinna, missförstå mig rätt, jag går inte runt och anser mig vara ful heller. Jag är jag, men jag är helt övertygad om att det är mer min personlighet som fngar in folk än mitt utseende och det gäller ju för både pojkvänner, vanliga vänner och ja alla typ.
Ja, jag har varit fruktansvärt svartsjuk tidigare oga ddålig självkänsla men har fattat att varje människa är en ny person och inte ska behöva ta andras skit så jag har lärt mig lita på alla tills dom bevisar motsatsen! Sån är jag mot alla, folk i allmänhet!
Jag har nog blivit mycker mer kräsen nu för tiden, kanske till och med för kräsen, käns som ingen kan leva upp till mina förväntningar eeh... Dags att börja tänka om, har ju bott själv i snart 7 år och det gör att jag har svåt att anpassa mig efter någon annan på gott och ont... Och är livrädd att bli beroende av någon, jag har alltid haft mitt, gjort allt mitt själv och liksom har den där hårda ytan som inte är genomtränglig för att jag vill vara så självständig! Helt sjukt för det går till övedrift ibland, jag är rädd att skaffa något tillsammans med någon för jag vill kunna kasta ut folk om jag vill det... Tips?