• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 18:45:29 följande:
    Det låter ju inte som någon höjdare, helt klart bättre att inte veta alls. Jag har lite tvärtom tänk. Om de hade vart så bra oavsett utseende så hade de väl knullat ännu. Men eftersom de inte gör det, så är jag såklart bättre

Jag är ingen snygg kvinna, missförstå mig rätt, jag går inte runt och anser mig vara ful heller. Jag är jag, men jag är helt övertygad om att det är mer min personlighet som fngar in folk än mitt utseende och det gäller ju för både pojkvänner, vanliga vänner och ja alla typ.
    Ja, jag har varit fruktansvärt svartsjuk tidigare oga ddålig självkänsla men har fattat att varje människa är en ny person och inte ska behöva ta andras skit så jag har lärt mig lita på alla tills dom bevisar motsatsen! Sån är jag mot alla, folk i allmänhet!

Jag har nog blivit mycker mer kräsen nu för tiden, kanske till och med för kräsen, käns som ingen kan leva upp till mina förväntningar eeh... Dags att börja tänka om, har ju bott själv i snart 7 år och det gör att jag har svåt att anpassa mig efter någon annan på gott och ont... Och är livrädd att bli beroende av någon, jag har alltid haft mitt, gjort allt mitt själv och liksom har den där hårda ytan som inte är genomtränglig för att jag vill vara så självständig! Helt sjukt för det går till övedrift ibland, jag är rädd att skaffa något tillsammans med någon för jag vill kunna kasta ut folk om jag vill det... Tips?
  • Januarimamma2011

Hahaha vilken skön tråd! Du är en härlig kille TS! Du kommer säkerligen göra många tjejer lyckliga och tillfredsställda innan du hittar din livspartner. Dock aspirerar jag inte att hamna på din ligglista. Jag är stadgad och har redan landat och ringmärkt min hingst:)

Men nu ska jag vara lite allvarlig. Har läst igenom tråden nu. TS, fäst dig inte vid vad din 22-åriga kollega har sagt. Hon är ung och när man är så där ung och inte har så mycket erfarenhet av livet och världen så har man väldigt många bestämda åsikter om väldigt mycket. Just nu har hon den bestämda åsikten att ju färre man har sex med desto bättre. Se det för vad det är; en ung, naiv tjej som tror att hon vet precis allting och tror att hon har rätt att uttrycka sina åsikter även om någon blir stött eller sårad. Med tiden kommer hon att lära sig vett och etikett hon också. Förhoppningsvis kommer hon också erfara att killar med koll är fantastiska ligg.

• Tonx

Ah, ser att ni snackar lammkött! Min favorit!
    Gick igenom brorsans kompisar förra sommaren, de tog studenten i torsdags, haha!
    Min nuvarande är 20, fan musen får så den klarar sig, karln behöver inte ens dra ut den, lite smek så är den fit for fuck igen!

• annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-11 21:33:28 följande:
    Ah, ser att ni snackar lammkött! Min favorit!
    Gick igenom brorsans kompisar förra sommaren, de tog studenten i torsdags, haha!
    Min nuvarande är 20, fan musen får så den klarar sig, karln behöver inte ens dra ut den, lite smek så är den fit for fuck igen!
    Hahahah alla behöver ett lammkött lite då och då!
  • festia
    annawestergren skrev 2011-06-11 10:07:12 följande:
    Du är inte borta ur tankarna Hjärta FL-nerd klarar du dig nog utan höhö, roligare att bara kliva in och skaka om ibland hun! Det blir ganska jobbigt i längden att vakna av abstinensen från FL, att inte kunna somna för man undrar vd som händer på FL - spring medans du kan!
    Ja du har nog rätt

Läste ditt inlägg om att du inte legat på två MÅNADER. Jösses, jag skulle fan kunna hjälpa dig bara för det, haha. Nej men vafan, bli medlem på bodycontact eller nåt sånt så hittar du säkert nån kåt jävel!
  • festia
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 12:19:32 följande:
    Hahhaah jag känner mig lycklig om jag får min att stanna till 18 årsdagen.. Iaf om hon fortsätter påminna om mig själv!!! Hur bromsar man utvecklingen på barn, finns de nån dunderhonung eller nått man kan tvinga i dom...

Tant ler idag, tant hat sovit några timmar inatt... Nu tänkte dock tant sova lite... För ikväll kommer ett annat lammkött som jag nekat i tre år..... Beror på att jag faktiskt har lite moral ibland
    tant vem? Inte kan det var dig själv du menar, inte med den häcken!
  • festia
    DaPinch skrev 2011-06-11 14:49:56 följande:
    hehe..jag e likadan, man klarar sig en stund sen blir man helt galen!!
    Så härligt att du får kuk ikväll!!!!! I natt...i morgon oxå kanske...Sen få njuta i flera dagar av den sköna nyknullade känslan
    Åh säg inte så, du kommer inte till himlen!

*Fina flickor kommer till himlen, dåliga flickor kommer hur långt som helst*

• festia
    Januarimamma2011 skrev 2011-06-11 19:17:33 följande:
    Hahaha vilken skön tråd! Du är en härlig kille TS! Du kommer säkerligen göra många tjejer lyckliga och tillfredsställda innan du hittar din livspartner. Dock aspirerar jag inte att hamna på din ligglista. Jag är stadgad och har redan landat och ringmärkt min hingst:)

Men nu ska jag vara lite allvarlig. Har läst igenom tråden nu. TS, fäst dig inte vid vad din 22-åriga kollega har sagt. Hon är ung och när man är så där ung och inte har så mycket erfarenhet av livet och världen så har man väldigt många bestämda åsikter om väldigt mycket. Just nu har hon den bestämda åsikten att ju färre man har sex med desto bättre. Se det för vad det är; en ung, naiv tjej som tror att hon vet precis allting och tror att hon har rätt att uttrycka sina åsikter även om någon blir stött eller sårad. Med tiden kommer hon att lära sig vett och etikett hon också. Förhoppningsvis kommer hon också erfara att killar med koll är fantastiska ligg.
    Vilken tur att jag som 21-åring inte är dömande eller naiv (dock ung), min ålder till trots

Men jag håller med dig i ditt inlägg.
  • LucyStacy

Japp. Vaknat idag. Efter ett hårt träningspass har jag sniffat mig i armhålan som luktar Oscar de la Rentas nyaste kallad "Svettig Lastbilschaufför". Då kan jag inte låta bli att flytta fejset till spegelbilden och fråga mig själv;  Är jag "äcklig"?

Godmorgon alla hexiga barnarövare och pryda kyskbältesförespråkare! Solig

Svar på tråden Är jag "äcklig"?