• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-11 18:37:09 följande:
    Japp. Det kan du. Men du måste ha hårda karameller i byxfickan som du ger honom efter varje gång. :D
    Va räcker det inte med vatten och en avsugning i duschen Nu får jag ju messa och fråga vilket godis han föredrar Så jag kan belöna och betinga det beteende han gör som är rätt i mina ögon... lite som den där mannen med råttorna som byggde behaviorosmens teori...
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 18:38:25 följande:
    Ja men lite så, jag förstår inte den mentaliteten. Personen förändrar ju inte de egenskaper den har som man gillar oavsett om de aldrig haft sex eller knullat som kaniner hela livet eller bara haft seriösa relationer med känslmässigt sex, man är olika helt enkelt. Jag tycker inget av det är fel, så länge det är för att man själv faktiskt vill ha det så.
    Eller hur, tycker det sulle vara vidrigt att veta, jag är så sjuk i huvudet så jag skulle ju ta reda på hur dom såg ut och sen gå runt och jämföra mig själv med dom hahah! Och typ tvinga honom att tala om för mig miljoner ggr om dagen att jag är bättre än dom allihp på alla sätt! Svartsjukan kickar in och tar dom mest oanade former ibland!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-11 18:39:21 följande:
    Det var snällt av henne att tänka på att han måste hjälpa dig och "icke-destruktivisera" dig!!! Vad snällt verkligen, kunde hon se i i framtiden?
    Nej inte alls. Men jag behövde en kille som honom just då. Jag blev själv våldtagen som 15 åring, fast jag tappade inte sexlusten alls, men hade bara inte alltid sex av rätt anledning. det blev ett maktspel för mig och högst osunt. Jag gjorde helt tvärtom mot henne tror jag.

Idag är jag sundare och han hjälpte mig på vägen mycket. Jag hade hittat rätt väg till slut ändå, men nu gick det fortare och jag fick ha en trygg relation med en sund man Eller sundare än mig iaf... och samma lustnivå, härliga tider...
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 18:40:09 följande:
    Va räcker det inte med vatten och en avsugning i duschen Nu får jag ju messa och fråga vilket godis han föredrar Så jag kan belöna och betinga det beteende han gör som är rätt i mina ögon... lite som den där mannen med råttorna som byggde behaviorosmens teori...
    Nej, det räcker inte. Tänk om han börjar gråta. Tyst 

Då gillar han nog sega råttor. Fast för din skull får vi hoppas att hans "råtta" inte är seg.  :D
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-11 18:42:36 följande:
    Eller hur, tycker det sulle vara vidrigt att veta, jag är så sjuk i huvudet så jag skulle ju ta reda på hur dom såg ut och sen gå runt och jämföra mig själv med dom hahah! Och typ tvinga honom att tala om för mig miljoner ggr om dagen att jag är bättre än dom allihp på alla sätt! Svartsjukan kickar in och tar dom mest oanade former ibland!
    Det låter ju inte som någon höjdare, helt klart bättre att inte veta alls. Jag har lite tvärtom tänk. Om de hade vart så bra oavsett utseende så hade de väl knullat ännu. Men eftersom de inte gör det, så är jag såklart bättre

Jag är ingen snygg kvinna, missförstå mig rätt, jag går inte runt och anser mig vara ful heller. Jag är jag, men jag är helt övertygad om att det är mer min personlighet som fngar in folk än mitt utseende och det gäller ju för både pojkvänner, vanliga vänner och ja alla typ.
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-11 18:44:48 följande:
    Nej, det räcker inte. Tänk om han börjar gråta. Tyst 

Då gillar han nog sega råttor. Fast för din skull får vi hoppas att hans "råtta" inte är seg.  :D
    Nej den är lagom, 19 cm, hyfsad grov och ser jävligt god ut Tungan ute

Inga sega saker här, jag gillar inte sega saker, explosivt skall det vara!!!!! Hellre många omgångar en en långdragen långsam vända

Får köpa lite lösgodis nu när jag cyklar och köper cigg, så får han peka ut favvosar, så belönar jag honom med en efter varje orgasm jag får Eller är det fel kära guru??
  • HäckHäxan

LucyStacy

Jag bara älskar ditt sätt att skriva, skrattar, fnissar och bara tokler! Tack för att du är du Hjärta

• annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 18:43:11 följande:
    Nej inte alls. Men jag behövde en kille som honom just då. Jag blev själv våldtagen som 15 åring, fast jag tappade inte sexlusten alls, men hade bara inte alltid sex av rätt anledning. det blev ett maktspel för mig och högst osunt. Jag gjorde helt tvärtom mot henne tror jag.

Idag är jag sundare och han hjälpte mig på vägen mycket. Jag hade hittat rätt väg till slut ändå, men nu gick det fortare och jag fick ha en trygg relation med en sund man Eller sundare än mig iaf... och samma lustnivå, härliga tider...
    Det är ju bra, försökte vara lite rolig bara! Det där med våldtäkter är hemskt, att inte få bestäma över sin egen kropp, skammen, att bli helt sinnessjukt skändad, äcklad, rädd, känna sig som den mest ensamma människan i världen, värst av allt är väl ändå att inte bli trodd eller rädd för att nte bli trodd så an bär skiten själv resten av livet eller tills man till slut i vuxen ålder fattar att man inte hade någon del i det eller att folk kanske har en bättre syn på folk och att man inte säger sånt för att få uppmärksamhet!

Jag är stolt över folk som faktiskt ställer sig upp och inte tar den skiten hur lång tid det än tar! 
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 18:47:57 följande:
    Får köpa lite lösgodis nu när jag cyklar och köper cigg, så får han peka ut favvosar, så belönar jag honom med en efter varje orgasm jag får Eller är det fel kära guru??
    Det låter som en bra uppfostran! Det kommer nog bli en god karl av honom! Det är viktigt som människa att växa med uppmuntran och godis. Och det är lördag idag, så du behöver inte fråga hans mamma om du får ger honom godis, för hon kommer ändå säga "ja, idag är det lördag". :D
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 18:48:58 följande:
    LucyStacy

Jag bara älskar ditt sätt att skriva, skrattar, fnissar och bara tokler! Tack för att du är du Hjärta
    Tack detsamma! Hjärta

...Och så gillar jag din rumompa! Den får mig att tänka på sommarpicknick med din rumpa som kudde! Den ser så...skön ut! Men på ett barnvänligt sätt liksom. Missförstå mig rätt, den är säkert snuskig också.. men den ser så kramvänlig ut. Glad
Svar på tråden Är jag "äcklig"?