• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-10 12:27:34 följande:
    Aaahahaha asgarv! Sjukt roliga barn kan vara! Min lilla är så jävla smidig han kläcker bara ur sig tokigheter! En gång på en fullpackad buss frägar han mig varför jag har långa tuttar??? Jävla unge hahahaha! Jag sa bara "jag har för små tuttar för att dom ska vara långa... vad har du fått det ifrån? Vart har du fått det ifrån? -Min kompis sa att mammor får långa tuttar när barnen sugit på dom!

Detta konstaterade han högt och tydligt på bussen! Snällt! Näe!!
    Inte alls pinsamma barn
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 12:19:32 följande:
    Hahhaah jag känner mig lycklig om jag får min att stanna till 18 årsdagen.. Iaf om hon fortsätter påminna om mig själv!!! Hur bromsar man utvecklingen på barn, finns de nån dunderhonung eller nått man kan tvinga i dom...

Tant ler idag, tant hat sovit några timmar inatt... Nu tänkte dock tant sova lite... För ikväll kommer ett annat lammkött som jag nekat i tre år..... Beror på att jag faktiskt har lite moral ibland
    Hahahaha ja flickor drar tidigare än pojkar haha =) blir hon som dig så ligger du ju bara ett steg före hela tiden hahaa Tungan ute

Meeeen du får dig ett nyp iaf, bara det är ju något att fira höhö {#emotions_dlg.flower}
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 12:20:15 följande:
    Inte alls pinsamma barn
    Näe dom är riktigt pinsamma ibland hahha Skrattande men det är lugnt - min tid kommer, första tjejen, alla gånger kompisarna komme hem osv osv.. då har jag kanske ett par smaskiga historier at slänga ur mig av misstag hehehehe! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • DaPinch

Du är fantastisk!!
    Antalet sexpartner är helt oviktigt!!!
    Jag har haft sex med många fler än du ens kan tänka!!
    Men jag är ändå en helt fantastisk mamma, fru, vän!!
    Både ödmjuk och läcker!!!
    Sex är bra för själen!!
    Fortsätt du!!!
    Kyss

• HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-11 12:37:22 följande:
    Hahahaha ja flickor drar tidigare än pojkar haha =) blir hon som dig så ligger du ju bara ett steg före hela tiden hahaa Tungan ute

Meeeen du får dig ett nyp iaf, bara det är ju något att fira höhö {#emotions_dlg.flower}
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 12:20:15 följande:
    Inte alls pinsamma barn
    Näe dom är riktigt pinsamma ibland hahha Skrattande men det är lugnt - min tid kommer, första tjejen, alla gånger kompisarna komme hem osv osv.. då har jag kanske ett par smaskiga historier at slänga ur mig av misstag hehehehe! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Fan jag kommer vara söndernypt imorgon.... Känner mig lite slampig faktiskt, kan inte ens minnas när jag hade två olika el dickos på två dagar men den som lever får se.. Killen som kommer idag, tog studenten igår, fan jag är en dålig och syndig jävla varelse!!!!!
  • HäckHäxan
    DaPinch skrev 2011-06-11 12:41:21 följande:
    Du är fantastisk!!
    Antalet sexpartner är helt oviktigt!!!
    Jag har haft sex med många fler än du ens kan tänka!!
    Men jag är ändå en helt fantastisk mamma, fru, vän!!
    Både ödmjuk och läcker!!!
    Sex är bra för själen!!
    Fortsätt du!!!
    Kyss
    Och du är en ljuvlig varelse Hjärta Värd att kallas människa
  • DaPinch
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 12:42:55 följande:
    Och du är en ljuvlig varelse Hjärta Värd att kallas människa
    SoligÅ thank U...Äntligen någon som fattar vikten av att njuta av livet!!!!
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 12:41:58 följande:
    Fan jag kommer vara söndernypt imorgon.... Känner mig lite slampig faktiskt, kan inte ens minnas när jag hade två olika el dickos på två dagar men den som lever får se.. Killen som kommer idag, tog studenten igår, fan jag är en dålig och syndig jävla varelse!!!!!
    Det är du tamejfan värd kvinna!! Flört 
    Snälla skänk en tanke till mig som sitter här och mossar igen när du har det som bäst Hjärta 
  • HäckHäxan
    DaPinch skrev 2011-06-11 12:44:32 följande:
    SoligÅ thank U...Äntligen någon som fattar vikten av att njuta av livet!!!!
    Japp, man skall fånga ögonblicken av lycka
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-11 13:01:20 följande:
    Det är du tamejfan värd kvinna!! Flört 
    Snälla skänk en tanke till mig som sitter här och mossar igen när du har det som bäst Hjärta 
    Japp jag skall ha dig med i huvudet ibland, när jag kommer ihåg att tänka iaf
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 13:30:39 följande:
    Japp jag skall ha dig med i huvudet ibland, när jag kommer ihåg att tänka iaf
    Hahaha eller när du har tid? Hahahahhaa Skål
Svar på tråden Är jag "äcklig"?