• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • DaPinch
    annawestergren skrev 2011-06-11 14:18:13 följande:
    Hahah seriöst jag är ganska nybliven singel och jag vet fan inte vad det är för fel på mig, för så fort jag har dumpat någon så får jag panik - "Gaaah tänk om jag aldrig mer får ligga" typ ahah sjukt!!

A jag ska fan ringa! Jag har inte pratat med han på nån månad så jag måste nog kolla läget på brudfronten först... blev helt galen när det stog att han var gift för ett tag sen och då ringde jag för att gratulera honom men han sa då att han inte var det - hmm... tror denna lilla pojke har ugglor i mossen! Antingen vill han inte bli av med mig eller så är det verkligen skämt! Måste ta reda på det först för jag vill inte föstöra nåt! Ska ringa några gemensamma polare hehe...
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 14:10:15 följande:
    Helll yeah i will De han inte vet har han inte ont av han finns ju inte här bara på fejjan och sidan vi träffades på då...  Oskyldig

2 månader, jag levde i total torka från september till nu i april inbillade mig att jag skulle vara redig hubba hubba.. jag är körd, den sortens redighet är inte min grej helt enkelt.... Solig

Grrrr anna med klös i brallan
    Hahah kört är det ju adrig men det an verkligen kännas så!!!!! Hör du att det morrar så vet du att jag är på väg Cool
    hahaha..ring han!!!!!
    Gift eller inte
  • HäckHäxan
    DaPinch skrev 2011-06-11 14:27:19 följande:
    Å själv blir jag sjukt kåt av stockholmare
    Älskar deras dryga ton!!
    Bor dock mitt i landet å långt ifrån!!! :-/
    Typ jämtland eller vid sveriges mittpunkten någonstans Min mamma bor i ånge, rätt nära mittpunkten av sverige...

Jag hade lätt velat flytta dit... vilka män det finns där, både män och lamm, jag hade vart i himlen
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan

Vad tusan ja skulle ju sova lite ju, återta lite förlorad skönhetssömn.. Nåja diskmaskinen är igång, säng se, dammsuga, klippte gräset häromdagen och djuren drar in det hela tiden *galen*

• DaPinch
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 14:19:10 följande:
    hahahah jag köpte min första dildo som gravid 8 v innan BF och den är mig ännu trogen.. Jag blir också galen till och från, räddningen under dessa småbarnår har varit, först en sexfest när tösen var 9 månader typ.. sen någon enstka då och då, ren jävla överlevnad. Om jag hade fått bestämma så hade jag knullat jämt eller iaf nästan jämt
    hihi..ja tur man är rätt bra på att ta hand om sig själv
  • HäckHäxan
    DaPinch skrev 2011-06-11 14:41:00 följande:
    hihi..ja tur man är rätt bra på att ta hand om sig själv
    Ansolut! Men de blir trist mellan varven.. så då går jag i träda nån vecka, men sen sätter galenheten in igen och jag har onanirace så fort jag får tillfälle
  • DaPinch
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 14:43:13 följande:
    Ansolut! Men de blir trist mellan varven.. så då går jag i träda nån vecka, men sen sätter galenheten in igen och jag har onanirace så fort jag får tillfälle
    hehe..jag e likadan, man klarar sig en stund sen blir man helt galen!!
    Så härligt att du får kuk ikväll!!!!! I natt...i morgon oxå kanske...Sen få njuta i flera dagar av den sköna nyknullade känslan
  • HäckHäxan
    DaPinch skrev 2011-06-11 14:49:56 följande:
    hehe..jag e likadan, man klarar sig en stund sen blir man helt galen!!
    Så härligt att du får kuk ikväll!!!!! I natt...i morgon oxå kanske...Sen få njuta i flera dagar av den sköna nyknullade känslan
    Fast den känslan njuter jag av idag också.. Vinkade ju av ett annat lammkött tidigare idag Eller han är 25, så halvt lammkött då
  • DaPinch
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 14:51:35 följande:
    Fast den känslan njuter jag av idag också.. Vinkade ju av ett annat lammkött tidigare idag Eller han är 25, så halvt lammkött då
    ÅÅÅ Så härligt!!! Vilken helg du får!!!
  • Joppelina
    Visst ska man passa  på att njuta! 

Du och jag har ju haft liknande celibat på mer frivillig basis. Mitt tog slut i maj.
    När man själv vill leva som singel och ändå vill ha ett levande sexliv så kan det
    ju inte vara fel bara ingen mår dåligt och man ser till att skydda sej Hjärta

Jag tycker det låter värre och mer destruktivt när någon ställer upp med sex trots att dom inte vill i ett förhållande. Där ljuger man både för sej själv och sin partner. De som sitter i ett sånt förhållande tycker jag synd om.
  • LucyStacy
    Lammkött?! Jag ska anmäla dig för både nekrofili och zoofili!

;D
Svar på tråden Är jag "äcklig"?