• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (Tjej24)

Ju högre siffra en kille har (i mitt fall eftersom jag är tjej) desto mindre attraktiv blir han för mig.

Jag vill ha känslomässigt sex med mina killar, och det är omöjligt att man haft det med 34 st. Alltså har han haft mycket sex bara för att få knulla.

Det gör inte dig till "äcklig" utan vi har bara skilda uppfattningar om vad man vill få ut av sex. Jag skulle aldrig ha sex med dig, eller något annat.

Killar jag träffar måste ha en siffra som är förklarlig, dvs lika många förhållanden eller att han tex varit bra kompis med en tjej och dom hade sex.

• annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-11 16:57:23 följande:
    Lammkött?! Jag ska anmäla dig för både nekrofili och zoofili!

;D
    AAAHHHahahahahahahahahhhhhaaaaa! 
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-11 17:24:48 följande:
    AAAHHHahahahahahahahahhhhhaaaaa! 
    Hjärta Har saknat  både dig och din sjuka Fabror Bosse!
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-11 17:26:47 följande:
    Hjärta Har saknat  både dig och din sjuka Fabror Bosse!
    Ååååh detsamma och ongarna med Hjärta
  • LucyStacy

Åh, förresten jag kom på en sak;

Ts, det står ingenstans att det är 34 MÄNNISKOR du har haft sex med.
    Din kollega kanske trodde du hade haft sex med 34 kaniner, avgasrör eller mjölkpaketsöppningar. Det var därför hon kallade dig äcklig. För hon hade kaniner hemma, ett avgasrör på bilen som var lite kladdigt (av olja förvisso, men ändå) och hon dricker mjölk varje fredagsmorgon så hon kunde inte veta om det var i hennes mjölkpaket du haft sex i eller ej.

Jag hade ingen aning om att jag kunde vara så smart att jag kunde räkna ut det.

Slutet gott, allting gott!

Skrattande

• annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-11 17:42:25 följande:
    Åh, förresten jag kom på en sak;

Ts, det står ingenstans att det är 34 MÄNNISKOR du har haft sex med.
    Din kollega kanske trodde du hade haft sex med 34 kaniner, avgasrör eller mjölkpaketsöppningar. Det var därför hon kallade dig äcklig. För hon hade kaniner hemma, ett avgasrör på bilen som var lite kladdigt (av olja förvisso, men ändå) och hon dricker mjölk varje fredagsmorgon så hon kunde inte veta om det var i hennes mjölkpaket du haft sex i eller ej.

Jag hade ingen aning om att jag kunde vara så smart att jag kunde räkna ut det.

Slutet gott, allting gott!

Skrattande
    Yes det har ingen av oss tänkt på faktiskt!
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-11 16:57:23 följande:
    Lammkött?! Jag ska anmäla dig för både nekrofili och zoofili!

;D
    No no nekro.. herbofili och zoofili kanske är mer passande
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-11 18:15:43 följande:
    No no nekro.. herbofili och zoofili kanske är mer passande
    Fast lammungar är ju aldrig tonåringar, de är bara små hela tiden. Din...din...pedofiiiiiiiiiiiiiiil!Förvånad
  • HäckHäxan
    Joppelina skrev 2011-06-11 15:18:05 följande:
    Visst ska man passa  på att njuta! 

Du och jag har ju haft liknande celibat på mer frivillig basis. Mitt tog slut i maj.
    När man själv vill leva som singel och ändå vill ha ett levande sexliv så kan det
    ju inte vara fel bara ingen mår dåligt och man ser till att skydda sej Hjärta

Jag tycker det låter värre och mer destruktivt när någon ställer upp med sex trots att dom inte vill i ett förhållande. Där ljuger man både för sej själv och sin partner. De som sitter i ett sånt förhållande tycker jag synd om.
    Absolut. Man får ju använda huvudet ändå liksom. Nej jag behövde mitt celibat, det gjorde mig gott.

Jag mår då inte dåligt och det gör inte han som åkte imorse heller.....Inte mer än att han var lite seg efter baginbox vinaren som vi slurpade i oss under kvällen

Nej jag fattar inte det där med att   "ställa upp" osv. Alltså det är jobbigt att leva i relationer när man inte har samma lustnivå, det har jag också gjort. Men jag hade aldrig velat att min kille ställde upp, jag tror sexet tenderar att bli ganska kasst då. Föredrar  helt klart att ha bra sex där bägge är med med både liv och lust än varje dag där någon  "ställer upp". Känns högst osunt för min del.

OCH jag har haft massor av sex av fel anledningar som ung. Jag vet varför idag och det räcker liksom för mig. Men rent idiotiskt var det ändå även om jag idag vet varför.
  • HäckHäxan
    DaPinch skrev 2011-06-11 15:05:15 följande:
    ÅÅÅ Så härligt!!! Vilken helg du får!!!
    Jaaaa

Jag vet ju aldrig hur det blir med helgerna under sommaren, om tösen ens kommer vara hos sin pappa så jag tänkte banne mig ta till vara på ögonblicket denna helgen, så har jag nått att leva på sen om det kör ihop sig!!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?