• Nuttis79

Varför blöder katten?

Såg massor av blodfäckar på täcket imorse och katten tvättar sig mellan benen ganska ofta...hon har varit slö idag och åt inte ens upp sin skinka som hon brukar glufsa i sig snabbt.

Vad kan detta bero på? Har ni varit med om liknande? De brukar ju inte blöda sådär?

• Svar på tråden Varför blöder katten?
  • Fredsduva
    Nuttis79 skrev 2011-06-08 23:37:08 följande:
    Oki men det är inte från själva rumpan utan som mens från hennes hål (ursäkta språket)
    Men löper hon?

Vet ju våran ena katt blödde ju lite till och från och vi blev ju livrädda varje gång det skedde
    Snart 4 barns morsa
  • Nuttis79
    Fredsduva skrev 2011-06-08 23:39:10 följande:
    Men löper hon?

Vet ju våran ena katt blödde ju lite till och från och vi blev ju livrädda varje gång det skedde
    Hon går inte runt å skriker...så det verkar inte som det....
  • Grätchen
    Nuttis79 skrev 2011-06-08 23:33:24 följande:
    Norr.
    Finns det inga nattbussar?
  • Nuttis79
    Grätchen skrev 2011-06-08 23:44:59 följande:
    Finns det inga nattbussar?
    Nej det går inga kommunikationer från hålan jag bor i. Men veterinären sa att jag kan åka in imorgon så jag drar dit vid 8.
  • Nuttis79
    MammaG skrev 2011-06-08 23:55:34 följande:
    Hon kan ha parat sig. De kan blöda då eftersom en kattpenis är försedd med små hullingar
    Aha...Har en hankatt som försöker para sig med henne men han är kastrerad. Fast hon var ute igår oxå..hm..
  • VårtLillaMirakel

Varför alla påhopp? Ts har fixat fram pengar, katten äter och dricker och veterinären har sagt att hon ska komma klockan 8 när dom öppnar?

Verkar som om Ts mest startade tråden för att hon ville veta om det kan vara något allvarligt, hon är ju orolig!

Hon har ju pratat med veterinären innan hon startade tråden.

Guess what? Jag hade inte heller ett rött öre när min ena katt blev sjuk, och det gick på tvåsiffrigt kan jag säga. Och jag fick låna vartenda öre!

• Grätchen
    Nuttis79 skrev 2011-06-08 23:53:10 följande:
    Nej det går inga kommunikationer från hålan jag bor i. Men veterinären sa att jag kan åka in imorgon så jag drar dit vid 8.
    Det låter jättebra. Håller tummarna för er.{#emotions_dlg.flower}
  • Nuttis79
    Lindreas skrev 2011-06-09 00:10:58 följande:
    Såg du att jag mailade dig?
    Nej jag ska kolla det...
Svar på tråden Varför blöder katten?