• Nuttis79

Varför blöder katten?

Såg massor av blodfäckar på täcket imorse och katten tvättar sig mellan benen ganska ofta...hon har varit slö idag och åt inte ens upp sin skinka som hon brukar glufsa i sig snabbt.

Vad kan detta bero på? Har ni varit med om liknande? De brukar ju inte blöda sådär?

• Svar på tråden Varför blöder katten?
  • Lindreas
    Nuttis79 skrev 2011-06-08 23:23:28 följande:
    Ush nu blir jag jävligt orolig asså....fan vet inte vad jag ska göra bor 3,5 mil från sthlm ingen djurklinik är öppen i närheten och alla verkar ju tro att det är ngt allvarligt...faan oxå!
    3.5 mil, vart bor du?
  • Nuttis79
    Angelicann skrev 2011-06-08 23:23:19 följande:
    förstår dej helt å hållet!!Glad
    vet inte hur jag skulle reagera om de hände min lilla kattgumma ngt! 
    å de där me att titta på kort de tkr jag me är jätte jobbigt!
    mamma fick avliva mina katter (mor å dotter) efter 12 år då bägge 2 blev sjuka.
    detta va nog 4 år sen nu, bodde hemma hos mamma iaf, å tkr de är så sjukt jobbigt att titta på kort på dom!
    så de är väl kanske därför jag har skämt bort denna lilla damen jag har nu..Solig 

men du får skriva imorn å berätta hur allt har gått!
    å som sagt lycka te! 
    Ja man fäster sig ju så extremt mycket vid sina små djur! Min honkatt som blödde imorse äääääälskar skinka. Hon brukar skrika efter skinka varje dag å står vid kylskåpet å väntar på det ofta :). Om hon inte får sin skinka så är det ingen bra dag så jag ser till att alltid ha en förpackning hemma.

Det är därför jag är lite extra orolig nu oxå för det är första dagen hon lämnade skinkan på nästan 2 år utan att äta upp den imorse....men ikväll har hon ätit mat, druckit både vatten å kattmjölk och ätit skinka så det känns lite bra iaf....
  • Nuttis79
    Lindreas skrev 2011-06-08 23:25:30 följande:
    3.5 mil, vart bor du?
    3,5 mil utanför Stockholm...
  • Nuttis79
    Momalicious skrev 2011-06-08 23:30:43 följande:
    Hoppas det går bra för kissen ts!
    Tack jag hoppas oxå det för hon är världens goaste kisse! Alltid snäll (iaf om hon får skinka ;))
  • Lindreas
    Nuttis79 skrev 2011-06-08 23:29:58 följande:
    3,5 mil utanför Stockholm...
    Jamen åt vilket håll, menar jag?
  • Nuttis79
    Lindreas skrev 2011-06-08 23:24:34 följande:
    Okej. Så du går emot veterinärens rekommendationer också?
    TMac skrev 2011-06-08 23:18:33 följande:
    Lindreas..Nuttis79 tar hand om sina djur extremt bra, och hon bor en bra bit från stan, utan pengar att kunna ta sig någonstanns..så hur tror du hon ska kunna klara av att ta sig någonstanns..
    Nej, det gör hon inte. Om man tar hand om sina djur extremt bra så ser man till att de får vård. Så enkelt är det.
    Nej det gör jag inte jag ska ju dit kl 8.
  • Nuttis79
    Lindreas skrev 2011-06-08 23:32:35 följande:
    Jamen åt vilket håll, menar jag?
    Norr.
  • Fredsduva

blod i rumpan på en katt behöver inte alls vara någon fara.
    Åkte jälv in akut med en katt v precis hade köpt då dom inte viste om hon var parad eller inte.

Snart 4 barns morsa
  • Nuttis79
    Fredsduva skrev 2011-06-08 23:35:18 följande:
    blod i rumpan på en katt behöver inte alls vara någon fara.
    Åkte jälv in akut med en katt v precis hade köpt då dom inte viste om hon var parad eller inte.
    Oki men det är inte från själva rumpan utan som mens från hennes hål (ursäkta språket)
Svar på tråden Varför blöder katten?