UnderbaraMix skrev 2011-06-09 07:10:01 följande:
Läste nu hela tråden och tyvärr verkar inte TS värna om sin stackars kisse. Om hon tidigare under dagen "pep" men nu har slutat och även börjat äta, varför åkte du inte in med henne när du vaknade igår morse? Då måste det ha gått bussar, eller hur? Dessutom misstänker jag starkt att veterinären nära dig hade öppet. Så att du sent på kvällen kommer på att du ska till veterinären är väldigt oansvarigt och jag hoppas att kisse överlevde natten och är på väg till sjukhus nu. Fortsättningsvis så bör du hålla dina katter kastrerade och även ha några tusenlappar undanstoppade för taxiresor till sjukhus mitt i natten.
Jag har inte skrivit någonstans att min katt pep! Jag är påväg till veterinären nu och katten verkar ju må bra som jag skrivit tidigare hon blöder inte ens längre det kanske inte ens var blod utan mer rosa flytningar...Igår jobbade jag till halv 8 men sprang hem pga oro under min rast.
Detta med att alla hoppas att katten överlevde katten tycker jag är överdrivet ni vet ju inte hur hon mår, jag har hållit koll på henne hela tiden och hon är inte dödssjuk.