Anonym (Ensam&ledsen) skrev 2011-07-08 16:11:52 följande:
Nämen å så glad jag blev när jag kikade in här nu :) Ni är ju kvar här :)
Å så klart jag vill läsa om vad ni gjort under dagarna även om det inte är så roliga saker. är ju sånt vi saknar väl- att ha någon att bara prata med även när det inte är något speciellt som hänt?
Här blev det simskola i regnet och sedan tog jag och barnen en fika med mina morföräldrar i köpcentret. Jag tänkte då passa på att gå lite på Lindex rean medans min momor och morfar passade barnen på fiket. Hmm, ja det gick väl sådär. Min minsting är rätt bestämt och högljudd av sig så hon tjoade och skrek där ute tills jag blev så stressad att jag fick lägga i från mig det jag skulle ha och gå ut och hämta henne! Sedan fick jag iaf köpt lite på rean :)
Ikväll tänkte jag och mannen grillar och dricka lite vin efter att barnen lagt sig och givetvis regnar det då...Får kanske grilla under altantaket.
Passar på att slänga in en liten "enkät" till er :)
Kanske snart vågar gå från anonym till mitt vanliga nick nu när jag ser att ni finns kvar här :)
Ha en bra kväll allihop!
Kram
Hej Ts! Ja vad roligt att vi hänger kvar här, det gör mig glad med :)
Låter som du hade det lite stressigt där i affären idag, jag vet hur det är ;) Aldrig att man hinner shoppa kläder åt sig själv när sonen är med, även om han är tålig och t o m är så gullig att han går och väljer "fina" kläder åt mamma ("köpt den mamma, fiiin") så blir det aldrig att jag hinner verkligen titta och prova. Men men, ibland får man barnpassning och då får man passa på.
Grillat med vin låter gott! Synd det är sådant trist väder bara, men hoppas det blir bättre i morgon så man kan hitta på ngt ute!
Kanske, kanske jag också vågar gå från anonym till mitt vanliga nick snart :)
Ha en trevlig kväll, nu ska jag svara på enkäten. Roligt intiativ tycker jag! Så vi lär känna varandra bättre här inne.
Kram!