• Anonym (Ensam&ledsen)

Ensam och ledsen- inga vänner

Idag är ingen bra dag. Vet inte vem jag ska prata med.
    Känner mig så ledsen över att vår familj inte har några vänner. Samtidigt är jag på väg in i en ångestperiod med rädsla att jag ska dö bort från mina barn.
    Finns det ingen mer än jag som upplever ångest och känner sig otillräcklig som mamma och fru? Känner sig ensam och spenderar allt för mycket tid framför datorn istället för med barnen... Datorn blir liksom min tröst och att handla fina kläder till barnen på nätet är min enda hobby...

• Svar på tråden Ensam och ledsen- inga vänner
  • Anonym (Ensam&ledsen)
    Tezeen skrev 2011-07-04 08:44:12 följande:
    hej förlåt att jag inte skrivit på någon dag men igår va jag lite bakis Kräks

Hur har ni andra haft de i helgen?
    :) Hade du roligt i fredags då?
  • stjärn fall

T.S Inboxa mig gärna..... jag har mist min anonymitet  
    Men tror att vi kan byta lite råd o tröst med varandra.... 

• Tezeen

I fredas grillade vi och satt och spelade bondespelet me en kompis till min sambo. Sen i lördas va vi i Vara på festival och kollade på drängarna de va en jätte rolig kväll men fick sota för de igår fy va trött jag va.

• Tezeen

Du anonyma som bodde 6 mil ifrån Jönköping vart bor du?
    Vi kanske kan träffas och ta en fika på a6 någon dag?

• Anonym (Ensam&ledsen)
    Tezeen skrev 2011-07-04 08:59:14 följande:

I fredas grillade vi och satt och spelade bondespelet me en kompis till min sambo. Sen i lördas va vi i Vara på festival och kollade på drängarna de va en jätte rolig kväll men fick sota för de igår fy va trött jag va.

Låter som du haft roligt iaf :)
  • Tezeen

Ja jag har haft en bra helg men har ju bara umgåts me sambon och hans kompisar. är inte samma sak riktigt tycker jag än när man är me sina egna vänner.

• Anonym (Ensam&ledsen)
    Tezeen skrev 2011-07-04 09:07:11 följande:

Ja jag har haft en bra helg men har ju bara umgåts me sambon och hans kompisar. är inte samma sak riktigt tycker jag än när man är me sina egna vänner.

Nej jag förstår hur du menar. Det är ju inte samma sak som om man är med en "egen" kompis. Här har tyvärr inte heller min man någon som han/vi kan umgås med :(

Idag blir det simskola för de stora barnen här.
    Vad ska ni andra hitta på? 
  • Anonym (Sandra)

Hej alla!

Låter som ni har haft en fin helg.
    I går var jag, sambon och sonen och badade i badhuset på fm, sedan åkte jag och sonen iväg själva till Folkets Park och tittade på barnteater, sonen red och åkte karusell och vi hade en mysig eftermiddag/kväll. Det som var trist var att vara själv bara, hade varit roligt att vara där med en vän/vänner och andra barn...Det saknar jag något enormt...
    Idag har vi varit på en temalekplats med djur från Afrika (inte riktiga alltså:)) sedan hälsade vi på en vän till min sambo. Ingen som har ringt, smsat eller mailat mig, som vanligt....Har dock planerat att träffa en vän till helgen, och även ha grillkväll med en annan vän och hennes sambo, så det ska bli roligt.

• Tezeen

Jag har ju sån tur att min sambo har en del köopisar så vi är aldrig själva på helgerna.
    Idag har faktist en arbetskompis kommit hit vi brukar inte umgås men hon hade inget att göra idag så jag bjöd hit henne me sina söner så denna dagen har gått fort Glad 

Nu ska jag laga mat till gubben så han får lite mat i magen när han kommer hem efter jobbet innan han sticker iväg på nästa jobb.

vad har ni gjort idag?

• Anonym (Ensam&ledsen)
    Anonym (Sandra) skrev 2011-07-04 16:05:09 följande:
    Hej alla!

Låter som ni har haft en fin helg.
    I går var jag, sambon och sonen och badade i badhuset på fm, sedan åkte jag och sonen iväg själva till Folkets Park och tittade på barnteater, sonen red och åkte karusell och vi hade en mysig eftermiddag/kväll. Det som var trist var att vara själv bara, hade varit roligt att vara där med en vän/vänner och andra barn...Det saknar jag något enormt...
    Idag har vi varit på en temalekplats med djur från Afrika (inte riktiga alltså:)) sedan hälsade vi på en vän till min sambo. Ingen som har ringt, smsat eller mailat mig, som vanligt....Har dock planerat att träffa en vän till helgen, och även ha grillkväll med en annan vän och hennes sambo, så det ska bli roligt.
    Låter som du också haft en bra helg ju :) Fast som du skriver så önskar man att man hade haft någon att göra de där små trevliga sakerna med. Men så kul att du ska träffa några kompisar till helgen!
Svar på tråden Ensam och ledsen- inga vänner