• Anonym (Ensam&ledsen)

Ensam och ledsen- inga vänner

Idag är ingen bra dag. Vet inte vem jag ska prata med.
    Känner mig så ledsen över att vår familj inte har några vänner. Samtidigt är jag på väg in i en ångestperiod med rädsla att jag ska dö bort från mina barn.
    Finns det ingen mer än jag som upplever ångest och känner sig otillräcklig som mamma och fru? Känner sig ensam och spenderar allt för mycket tid framför datorn istället för med barnen... Datorn blir liksom min tröst och att handla fina kläder till barnen på nätet är min enda hobby...

• Svar på tråden Ensam och ledsen- inga vänner
  • Anonym (Ensam&ledsen)
    Tezeen skrev 2011-07-04 16:17:14 följande:
    Jag har ju sån tur att min sambo har en del köopisar så vi är aldrig själva på helgerna.
    Idag har faktist en arbetskompis kommit hit vi brukar inte umgås men hon hade inget att göra idag så jag bjöd hit henne me sina söner så denna dagen har gått fort Glad 

Nu ska jag laga mat till gubben så han får lite mat i magen när han kommer hem efter jobbet innan han sticker iväg på nästa jobb.

vad har ni gjort idag?
    Här är vi i princip alltid ensamma på helgerna om vi inte träffar några släktingar.
    Så kul att du bjöd hem din jobbarkompis. Det borde jag kanske med göra. Har faktiskt trevliga kollegor men känner att jag inte riktigt vet om de vill...Och sedan är jag dålig på att prata när jag väl träffar någon jag inte rikigt känner...
  • Anonym (Ensam&ledsen)

Jag bor lite norr om Göteborg

• Tezeen

Okej jag e inte så bra på norr och söder hehe ungefär vad heter de? =)

• Anonym

Tezeen..Vi träffas gärna jag min sambo och vårt barn....kanske kan ses en kväll och grilla ??

• Tezeen

Idag är en riktig skit dag känner inte för nått alls skulle bara vilja gå o dra täcket över huvudet men går inte så lätt när man har en 3 åring som vill bli aktiverad.

• Anonym (Ensam&ledsen)
    Tezeen skrev 2011-07-05 11:22:12 följande:
    Idag är en riktig skit dag känner inte för nått alls skulle bara vilja gå o dra täcket över huvudet men går inte så lätt när man har en 3 åring som vill bli aktiverad.
    Fy då låter inget vidare. Hänt något speciellt eller bara en dålig dag?
    Här har vi varit på simskola idag igen och nu funderar jag på att ta mig till föräldra/barngympa med mellan pojken om en stund. Fast då är det just det där att det känns så ensamt för nästan alla andra som är där känner varandra och står och pratar och deras barn leker. Men ska nog verkligen försöka tvinga dit mig för sonen vill gärna...Får bara hoppas på uppehåll eftersom det annars ställs in :( 
  • Tezeen

Det är bara en piss dag och allt lev ju inte bättre av att jag gick in och kollade saldo på kontot.........
    Idag har jag typ bara suttit i soffan hela dagen.
    Va roligt de låter med en sån gympa. Hade jag ott i närheten så hade jag och dottern kommit =)

• Anonym (Ensam&ledsen)
    Tezeen skrev 2011-07-05 15:43:36 följande:
    Det är bara en piss dag och allt lev ju inte bättre av att jag gick in och kollade saldo på kontot.........
    Idag har jag typ bara suttit i soffan hela dagen.
    Va roligt de låter med en sån gympa. Hade jag ott i närheten så hade jag och dottern kommit =)
    Hur har dagen varit då? Något bättre?
    Här är pengarna inte på topp just nu heller så det får bli till att snåla in lite den närmsta veckan.
    Jympan var jätterolig men det kändes ensamt att se alla andra som stod och pratade med varandra- synd att du inte bor här så vi kunde gått ihop :)
Svar på tråden Ensam och ledsen- inga vänner