ddalia skrev 2011-07-31 20:11:28 följande:
Det tar 2-3 veckor från kina, och 3 dagar från hong kong (helt otroligt tycker jag). Så man får ha lite tålamod. Jag satt på tryckknapparna nu på alla 10 blöjor och på 10 inlägg, nu återstår att sy inläggen dubbla och så är jag redo för de nästa 2-4-6 månader. Tjejen har varit duktig de sista 2-3 dagarna och signalerat för kiss nästan till 100%. Det har verkligen varit upp och ner de sista 2 månaderna. Idag kikade första tanden ut och om 4 dagar blir hon 9 månader.
Riktigt kul att det går bra för er Meal! Din kille är ju i den perfekta åldern om det finns något sådant, de fattar snabbt det där med bajset. Jag är såååå glad att jag hittade hit innan tjejen kom till världen och läste om ec då..
Och ja det där med kiss är svårt. Min tjej sa inte ett ljud de första månaderna, inte ens om hon var blöt. Sen helt plötsligt vid 5,5 månader tyckte hon att det inte alls var skönt med blöt blöja och började klaga efter, och snart därefter även innan hon kissade.
Jo tålamod måste man visst ha... 14 dagar har gått, ännu inga blöjor, men jag hoppas att de kommer snart... MAX 7 dagar till om det stämmer det hon sa...
Skönt att du är färdig med knapparna... var är det för knappar du använder dig av? plast?
Klart att det är jobbigt med att signalera om man håller på få tänder. Så duktig hon är!!
Wilgot gillar inte heller blöt blöja, han blir också gnällig då...
Jag har varit iväg utan Wilgot några gånger och varje gång ringer min man och säger "jag tror att han är hungrig" "byt blöja" säger jag och då brukar det bli lite bättre även om han är väldigt mammig...