Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Trevlig och kåt man från BOHUSLÄN söker tjejer,par och män för skön sex. Har msn och cam Adda gärna xxxxxxman@hotmail.com
Han är dessutom 55 år och alltså 5 år för gammal med tanke på vad jag har fyllt i för åldersspann. Detta gjorde dock att jag la ner sidan, för ett tag iaf. 
Har bara dejtat en enda som INTE visat sig vara ute efter ett snabbt ligg (ok har inte dejtat så himla många men ändå) och han kändes som om det var brorsan jag åt middag med så.. Nä. Inte värt min tid just nu helt enkelt.

Men jag håller med, många använder ordet 'kul' eller 'busa/busig' som 'kod' för sex. Samma sak som personer som bär på 50 kg övervikt kallar sig mulliga, vad ska jag som har 10 kg övervikt kalla mig då? Normal? Men, alla får ju skriva vad de vill, lite knepigt blir det dock.
  Men jag håller med, många använder ordet 'kul' eller 'busa/busig' som 'kod' för sex. Samma sak som personer som bär på 50 kg övervikt kallar sig mulliga, vad ska jag som har 10 kg övervikt kalla mig då? Normal? Men, alla får ju skriva vad de vill, lite knepigt blir det dock.

Blir glad av att läsa att det FINNS drömprinsar där ute! Har också dissat unga killar för jag har tänkt att vad kan vi ha och ge varandra??? Vet att jagmissat en kille pga det, men han var också konstig! Vi kom så långt att vi pratade i tfn med varandra och han RUNKADE varenda jävla gång!
  Blir glad av att läsa att det FINNS drömprinsar där ute! Har också dissat unga killar för jag har tänkt att vad kan vi ha och ge varandra??? Vet att jagmissat en kille pga det, men han var också konstig! Vi kom så långt att vi pratade i tfn med varandra och han RUNKADE varenda jävla gång!