• Mamsis

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

giftfri skrev 2011-08-01 17:15:39 följande:
    Ååå så fel du har om VictoriaMilan.., du har absolut läst för mycket FL-skitsnack om den sidan, för VM har överlägset bästa, trevligaste å rakaste mäniskorna av alla kontaktsajter..
    HAHAHAHAHA jag googlade på VictoriaMIlan. Så här står det på deras första sida: Gör livet levande, ha en affär. Och: Är du gift eller har fast förhållande? Gör livet levande, inled en affär redan idag. Dating för gifta och sambos, så exakt står det.
  • Mamsis
    giftfri skrev 2011-08-01 19:26:54 följande:
    Ja det är heeeelt perfekt, så utmanande att det säkert får massor med pretton att gå i taket, men numera är det minst lika mycket singlar som de i ett förhållande..., lite synd, då försummade å sexutsvultna kvinnor i ett förhållande, är dom bästa sexpartners som finns
    Ja, en hjärndöd måste ju vara rena drömmen att ha sex med. Är man inte nöjd i sitt förhållande gör man slut och letar en som är mer kompatibel. Men hjärndöda tänker inte så.
  • Mamsis
    giftfri skrev 2011-08-01 19:40:38 följande:
    Dom är sin egen lyckas smed, självständiga kvinnor med skinn på näsan å en egen vilja.., härliga kvinnor helt enkelt..
    Så ser du på det, och varför inte? Du får sex utan att behöva ta nåt ansvar. Skitsamma, vill du dikutera detta vidare får du starta en egen tråd om det.
  • Mamsis
    Ernst Hugo skrev 2011-08-01 23:20:18 följande:
    "Uppskattade dina välmenande rader. Jag måste trots att jag känner mig smickrad avsluta vår kontakt lika snabbt som den startades då jag på inget sätt känner mig dragen till bad med kläderna på"  
    Hahaha det där ska jag komma ihåg hahaha.
  • Mamsis

Jag var på dejt med en man jag hade superkul med via nätet och via tfn. Mysig röst hade han också. Nåväl, dagan D infann sig och jag åkte på dejt. PLATT  FALL direkt!

Det fanns inte på världskartan att jag skulle bli attraherad och än mindre kär i karln.   När han frågade om vi skulle ses igen sa jag nej. Han blev besviken och menade på kramen då? Eh ja? Hejkram betyder inte åhvadjagblevkäridigskaviblitillsammans.

Han gick på lite om att vi haft det trevligt i tfn och ja, det hade vi men det har jag med vänner också och mer än det skulle det aldrig bli. Ja, ska vi vara vänner då frågade han, det kan vi sa jag. Men lite senare märkte jag på hans sms att han ändå hoppades så jag avslutade det hela. Aldrig lätt att göra det men värre om man låter dem gå och hoppas.
    Han var en sån man som skulle dyrka marken jag gick på och aldrig säga emot, jag skulle dö eller bli galen!
    Var är alfahannarna?

• Mamsis
    giftfri skrev 2011-08-02 12:01:08 följande:
    Finns inga alfahannar som dejtar, alfahannar får eller tar det det dom vill ha..., du hittar massvis av dom på VictoriaMilan.
    Han jag dejtade nyssens är en alfahanne, tyvärr inte kär i mig
  • Mamsis
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-02 13:32:59 följande:

ja nu kan jag väl inte säga att det går skitdåligt direkt.

Har haft min första dejt. Supertrevligt på alla sätt. Han var 10 gånger bättre i verkligheten än på bild och på nätet (nu hann vi bara prata ett par dagar innan vi sågs men ändå)

Förmodligen ses vi igen, men nu blir jag lite orolig att jag kommer att bli intresserad. Och egentligen är ha inte ens i närheten av den man jag tänkt att jag skulle falla för.

Är det bara deseperata känslor för att någon faktiskt gillar mig och tycker om att hångla med mig lite. Kan nån hjälpa mig att ställa in mina känslor på vänskap så att jag blir superduperglad om han visar sig vara en fantastisk vän - vilket jag är helt säker på att han faktiskt redan är.

Är han för ful eller vad? Vad spelar det för roll om han inte passar in i din mall?
  • Mamsis
    Henkan skrev 2011-08-02 16:43:47 följande:
    Med risk för att köra över dig så är det inte direkt första gången jag hör talas om en kvinna som är intresserad av en man som hon inte kan få och sedan kallar honom för manlig/alfahane... :)
    Haha, han ÄR verkligen en alfahanne Hade inte ens en aning om att det uttryckcket fanns innan men försökte förklara för en tjej hur han var och hon sa Jaha en alfahanne alltså. Ang inte kan få, INGEN kan få honom just nu, han vill vara singel pga sitt tidigare förhållande som var vädligt destruktivt. Och jag vill inte ha några halvmessyrer så jag valde att avsluta. 
  • Mamsis
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-02 15:52:30 följande:
    Ful? näe inte alls...det aksnke är det som är problemet.
    Lite svårare saker än så - han vill jättegärna ha barn, och jag vill jättegärna slippa föda fler...

inte för att vi har diskuterat sådana saker - men ett grundkrav från mig är att mannen jag träffar helst har egna barn redan elelr säkert vet att han inga fler vill ha.

Förrutom det är det här en supermysigtrevligglädjesmittandebrakyssareroligcha rmigochallttoppenkille
    Aha ja det är ju ett bekymmer det..  Min kompis var likadan men blev kär i en man som var några år yngre och inte hade barn och han ville ha. Hon gick med på ett barn och nu har de två Det var mysigare än hon hade trott. Behöver ju inte bli så för dig/er, men ge det en chans om det känns bra.
    Ge det ett litet tag iaf och se vad det blir av det hela.
  • Mamsis

giftfri, jättebra att du trivs. Jag har inga problem med att man inte vill ha ett förhållande utan bara knulla runt, mitt problem är då en del ljuger för att få göra det.
    Är man i ett förhållande och knullar runt utan sin partners vetskap coh medgivande, tja.. Jag ska inte skriva här vad jag tycker om sånt. Men jag har en nyfiken fråga, vad vill du tillföra den här tråden?

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)