• Mamsis

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

HenrikB så är det för kvinnor också Men oftast, för mig iaf, handlar det om att man mailat långa mail och så visar det sig i slutändan att han bara bladdrat på i hopp om att få ligga med mig..
    Det är ganska jobbigt det med

• Mamsis
    Henkan skrev 2011-07-31 12:40:47 följande:

Det är fan tragiskt med alla dessa män som tror att manlighet handlar om att ligga med många kvinnor... Vad fan ska de på en dejtingsida att göra om det är bara sånt de är ute efter?

Näe, nu ska jag inbilla mig själv något annat för en stund och se till att städa hela huset.... Annars kommer jag bara skriva massa dumheter som jag ångrar... GAH!

Kom hit och städa också Så får du en kram, kaffe och trevigt sällskap Och jag är suverän på relationer, så länge det inte handlar om mina egna
  • Mamsis

hahaha verkar finnas många som är på HP Här, undrar om jag har pratat med någon av er Hoppas jag var trevlig isf!

HenrikB, jag har svårt att ta yngre på allvar, tyvärr, för flertalet av mina väninnor har yngre män så det finns ju uppenbarligen yngre män som hellre väljer en äldra kvinna. Men jag tror alltid att de ä'r ute efter sex bara..

Kanske har helt fel alltså..  Hmm får väl ta upp medlemskapet på HP igen kanske haha.

• Mamsis
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-31 19:51:00 följande:
    När man betämmer sig för att gå med i HP och glatt bestämmer sig för nicket "Stalkern" hur tänkte han då?
    Hahaha ja det undrade jag med!
  • Mamsis

Vent b, jag hade också gärna lärt mig salsa, men avskräcks av att kurserna brukar vara proppfulla av kvinnor...

• Mamsis
    Sofia1970 skrev 2011-07-31 20:00:19 följande:
    Ja stalkern känns ju precis som en person jag vill lära känna bättre. :)
    Ja, likaså de som heter något i stil med; storogrov
  • Mamsis
    Sofia1970 skrev 2011-07-31 20:22:32 följande:
    Fast det är klart är det inte falsk marknadsföring de kör med så är det ju bra att veta liksom. Om man nu är intresserad av en privat stalker.
    hahahaha precis   Nej.. Ska nog gå med igen haha, pausade mg ju pga alla pervon, men ni får mig att vilja börja igen hahaha.
  • Mamsis
    Henkan skrev 2011-07-31 20:47:27 följande:

Jag hänger inte på HP och har inte varit där så kan inte uttala mig kring det... Min spontana magkänsla är dock att gratis-sidor borde innehålle ett större antal pervon.

Deras yngre män är säkert som jag som var less på att "knulla runt" och ville ha något seriöst och då får man ofta gå upp i åldern på kvinnan (om vi pratar sannolikhet att hitta någon osv, det finns såklart undantag åt båda håll!!) för att hitta rätt.

har testat ett flertal sidor och det rä ingen större skillnad faktiskt.
  • Mamsis

Känner mig faktiskt himla glad jag med och har gjort i tre dagar! TROTS att jag blev dissad BIG TIME förrförra torsdagen!

Nåväl. Har aktiverat mitt HP igen och ska lägga in min pres här och jag vill ha kritik som fan, den är nämligen jävligt tråkig!

• Mamsis

Om du är ute efter en kk eller liknade kan du klicka vidare för det är inte jag.
    Singelmamma, 2 döttrar födda -96 och -99.
    Jobbar som resesamordnare och jag trivs mycket bra med det.

Vad söker jag då? En man att älska helt enkelt = ) Och jag är lång, 178 cm och vill att du är längre än jag, minst 180, helst längre.

Förutom mina barn så gillar jag att umgås med vänner,  inredning, mest att läsa om men även att greja lite hemma, men mest småprojekt, att läsa över huvudtaget, film, att lära mig nya saker..  Bla, gillar mycket mer, men är inte den sportiga typen som klättrar i berg och sånt även om jag gillar att träna : )

Ha en underbar dag, oavsett varför du hamnade på min sida.

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)