• Mamsis

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

giftfri skrev 2011-08-02 18:18:32 följande:
    Å hur kom "knulla runt" in i det här nu då? Är det den felaktiga tolkningen av öppet förhållande som dyker uppm igen.., den trodde jag vi hade avlivat..

Tillföra tråden?? Jag har bara kommenterat inlägg för att jag tycker det är roligt att skriva.. 
    Öppet förhållande är en sak. Knulla runt är en annan. Om du hade läst hela inlägget hade du sett det. Ok, bra då vet jag, du vill eg inte tillföra något, bara se dina tankar i skrift
  • Mamsis
    HonSomVet skrev 2011-08-02 20:15:06 följande:
    På alla ställen?
    Bara på de sk 'seriösa' sidorna haha. På HP och mulligt.
  • Mamsis
    HonSomVet skrev 2011-08-02 20:16:35 följande:Ok :
    Hittade dig minsann. Kul. Men jag vet inte, på HP kan man visst välja om man kan/vill besöka både tjejer eller killar eller båda. En vän till mig kan inte se några tjejer som besöker henne sida. Men jag kikade in en sväng i alla fall om du hittar mig.
    Ok Ska kolla om jag ser dig
  • Mamsis

Jodå, jag hittade dig Lätt snygg liksom hahahaha. Såg också samtidigt en man som nu har besökt mig 23 ggr Vi har pratat, viss attraktion finns, men ingen är flyttbar och avståndet är för långt.

• Mamsis
    HonSomVet skrev 2011-08-02 20:25:02 följande:
    Hör ni det killar, hör ni det! LÄTT snygg! Na na! Ni vill ha mitt nick va! Äh jag rodnar.

Vem? God damn, 23 gånger! Vem vem? Jag har lite svårt för män som besöker min sida mer än 5 gånger och inte skriver ett enda ord. Vad tror de? Att jag ska bjuda ut mig själv eller? Ts ts. En fin dam vet bättre än så.

Dessutom var det en man från Sthlm (själv bor jag i västerut) som häromdagen försökte få mig att förstå att all kärlek övervinner avstånd! Jojo. Det låter fint i sagorna.
    Vi har som sagt pratat och har varandras tfnnr, msn och på fejjan Men, fungerar inte med helg förållande för mig, jag vill kunna sova över mitt i veckan också utan att behöva ta ledigt från jobbet. Jag tror alltid att de som varit inne ofta (men MAX 5-6 ggr om det är med korta mellanrum) är smått senila som jag och inte minns vem som döljer sig bakom nicket. En kille han blockar alla som inte är intressanta direkt så han slipper haha.
    Mm avstånd låter fint i sagorna om inte en är flyttbar.
    Jag mailar nicket.
  • Mamsis
    HonSomVet skrev 2011-08-02 20:34:09 följande:
    Jo det är ju så. Jag har börjat blockera lite mer så jag slipper gå in på tusen sidor jag varit innen på redan, men inte hittat något intressant. Men jag är så mesig så jag skäms lite och känner mig taskig om jag blockerar någon... Skäms
    Jag med! Tog tom skitlång tid innan jag blockade en som förtjänade för att inte vara 'taskig' übermesigt! Jag ska sluta vara det, de tar ju tid från såna som är bra
  • Mamsis
    HonSomVet skrev 2011-08-02 20:47:53 följande:
    Hahahaha! Skönt att höra att det finns fler!
    Dumt eg, som sagt så tar det bara en massa tid från de som kan vara nåt.. Men, jag sitter ändå och tänker att jag kanske ska ändra min pres så att det står där att om jag kollat in dig och inte funnit dig intressant så blockar jag, men det känns ju elakt det med!

Men vad gör man när de inte läser!?
  • Mamsis
    HonSomVet skrev 2011-08-02 20:57:14 följande:
    Fast jag tror faktiskt att det är som så att om du går in på någons sida och sedan blockerar direkt så försvinner du från deras besöks-lista. Är inte hundra, men TROR. Alltså kan de gott hinna missa att man alls varit där.
    Hmm så kanske det är..
  • Mamsis
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-02 21:09:25 följande:
    Varför är mer än hälften som besöker min sida (HP) från Östra Göinge?!? Är det slut på kvinnor där? Jag vet inte ens var det ligger, jo att det är Skåne, men inte mer.

Jag är också sån som kan råka gå in på samma sida bara för att jag glömt att jag redan tittat och inte var intresserad. Om man inte vill blocka kan man ju skriva en anteckning t.ex "vill ha barn, går bort!" så behöver man inte besöka sidan flera gånger. 
    Du har nåt som attraherar män från Östra Göinge helt enkelt Eller så är det samma man som har flera olika nick för att öka sina chanser hahaha.
    Nästan alla män som besöker min sida är kortare än jag.
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)