Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Jag var 2 min sen....
Destruktiva förhållande? Låter mer som en "bad boy" tycker jag! De är ju duktiga på att framstå som alfa-hannar men när det kommer till kritan så skiter det sig och det blir en ond spiral av destruktivitet...
Riktiga män skiter i att försöka vara "alfahane" (hatar för övrigt det uttrycket då det är väldigt mycket bullshit i det beteendet) och bara är sådär lite bättre istället, tar för sig av vad de vill ha, tar ingen skit, gör rätt helt enkelt utan att bitcha... Sen klarar de av att vara ödmjuka när situationen kräver det och beter sig inte som arslen "bara för att"...
Jaja, nog om det, hoppas du har det bra iaf :)
Ang män som jagar sina ex, en sån har jag med haft. Vet inte HUR många nick han skapade och försökte få till dejter med mig med. Tur för mig har han ett spec sätt att skriva så det varlätt att veta vem han var. Han skapade även tjejnick.
Alrite, då är vi överrens =)
Men du håller kanske med om att det är vanligare att det är min beskrivning? (om vi räknar bort dig från statistiken ;))
Personligen tycker jag att uttryck kan vara bra ibland, när man försöker förklara för sig själv eller andra vad man menar så kan ett uttryck bli ett jahaaaaaa.
Jag är en alfahona fick jag veta, men pallar inte med en man som jag kan köra över. Men inte heller vill jag ha en man som bara kör sitt race utan att kunna kompromissa för fem öre. Jag har nämnt att jag är singel va?