• Mamsis

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Jag gick dessutom med i dejtingklubben på facebook. Eller begärde iaf att få vara medlem.

• Mamsis
    Henkan skrev 2011-08-01 11:26:49 följande:

Försöker skriv mer vad du gillar istället för vad du inte gillar... Eller typ: "Jag går hellre en promenad istället för att bestiga ett berg" om du förstår vad jag menar

Annars har jag inget på rak arm just nu... :)

Ok tack!
  • Mamsis
    Anonym (Hmm) skrev 2011-08-01 14:02:30 följande:
    Skrattar ihjäl mig. Taget från en presentation, kille 40 år:

Vill du/ni har hjälp med hushållet?
    *Städning
    *Matlagning
    *Reprationer
    *Data hjälp
    *Målning
    *Gräsklippning

Jag kan göra detta åt tjejer/Kvinnor/par med eller utan kläder!
    Sätt på mig sedan om ni är nöjd med jobbet!!
    Hahahaha undrar om det var samma som erbjöd sig att bo under mitt köksbord endast iklädd hundhalsband Eftersom jag vid tillfället hade ett köksbord som endast var 100x60 cm så avböjde jag
  • Mamsis
    Glädje58 skrev 2011-08-01 13:56:55 följande:
    Jag har förstått att det är en bra lösning, så detta kommer jag att använda mig av. Tack för tipset Glad
    Det har jag med. Och alal knäppisar döps till 'Marcus idiot' el liknande haha. För en del fattar ju inte heller att de ska sluta ringa fast man säger det i klarspråk.
  • Mamsis
    HäxanSurtant skrev 2011-08-01 13:59:49 följande:
    Är det där något och ha då???
    Fråga mig när jag har varit medlem i mer än 4 tim Fick iaf inbjudan till singelfest i Sthlm 27 aug, får ta med mig folk också, nån som ska med? Börjar kl 19 med middag, man kan komma inramlandes fram till 20 annars blir man utan mat. 340 kr. Mna kan komma senare också, från 22 tror jag det var, då kostar det 140 kr. Hotell kunde visst ordnas billigt.
  • Mamsis

Vill man vara medlem på en mer sexinriktad sida men inte få en k*k i nyllet så är mer6 ett alternativ. Där är könsbilder som presbild inte tillåtet.

• Mamsis
    giftfri skrev 2011-08-01 16:28:50 följande:
    Säkert samma skit som alla andra sexkontakt-sidor, d.v.s en massa sajter kopplade till varandra.., har inte hittat nån sajt förutom Victoriamilan som är nåt å ha, antagligen för dyr, för att en massa lögnare å skitstövlar ska vilja regga sig där.. 
    Tja jag har inte betalt en krona för att regga mig där Victoriamilan, är inte det sidan för puckona som är så usla i sängen att deras egen partner itne vill ha sex med dem så de letar någon att vara otrogen med?

Huruvida folk är lögnare vet jag inte, antaligen, jag träffar ingen från såna sidor, men jag gillar att skriva
  • Mamsis
    giftfri skrev 2011-08-01 17:15:39 följande:
    Ååå så fel du har om VictoriaMilan.., du har absolut läst för mycket FL-skitsnack om den sidan, för VM har överlägset bästa, trevligaste å rakaste mäniskorna av alla kontaktsajter..
    Jag har inte läst ett dugg om sidan faktiskt haha. Bara hört vänner berätta
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)