Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Jag gick dessutom med i dejtingklubben på facebook. Eller begärde iaf att få vara medlem.

Jag gick dessutom med i dejtingklubben på facebook. Eller begärde iaf att få vara medlem.

Försöker skriv mer vad du gillar istället för vad du inte gillar... Eller typ: "Jag går hellre en promenad istället för att bestiga ett berg" om du förstår vad jag menar
Annars har jag inget på rak arm just nu... :)

www.facebook.com/groups/210373092327734/
@Sofia1970 jo mycket bättre tack!   

Eftersom jag vid tillfället hade ett köksbord som endast var 100x60 cm så avböjde jag
  Eftersom jag vid tillfället hade ett köksbord som endast var 100x60 cm så avböjde jag   

Fick iaf inbjudan till singelfest i Sthlm 27 aug, får ta med mig folk också, nån som ska med?
  Fick iaf inbjudan till singelfest i Sthlm 27 aug, får ta med mig folk också, nån som ska med?   Börjar kl 19 med middag, man kan komma inramlandes fram till 20 annars blir man utan mat. 340 kr. Mna kan komma senare också, från 22 tror jag det var, då kostar det 140 kr. Hotell kunde visst ordnas billigt.
  Börjar kl 19 med middag, man kan komma inramlandes fram till 20 annars blir man utan mat. 340 kr. Mna kan komma senare också, från 22 tror jag det var, då kostar det 140 kr. Hotell kunde visst ordnas billigt.

Vill man vara medlem på en mer sexinriktad sida men inte få en k*k i nyllet så är mer6 ett alternativ. Där är könsbilder som presbild inte tillåtet.

Victoriamilan, är inte det sidan för puckona som är så usla i sängen att deras egen partner itne vill ha sex med dem så de letar någon att vara otrogen med?
  Victoriamilan, är inte det sidan för puckona som är så usla i sängen att deras egen partner itne vill ha sex med dem så de letar någon att vara otrogen med?   

k6=klubb6 man får inte länka