-
Kanske, jag ser det som slöseri med tid hahanadir skrev 2011-08-04 09:03:40 följande:Kanske är en bekräftelsegrej.. Hur många svarar på mina massmail
-
Herregud, nu har jag fått en hel dikt! Inte på någon av de traditionella dejtingsajterna dock men jisses. Karln har frågat en gång hur det är (i förrgår) och en gång vad jag har gjort idag (idag) och när jag svarade att jag var nyss hemkommen från stranden frågade han om jag solat topless och sen fick jag dikten.
Vill fö påpeka att jag på den sidan mycket tydligt har skrivit att jag absolut inte söker något alls. -
Här har ni dikten. Misstänker STARKT att han spammar med den
Som böljande i vinden ett vetefält
gungar vi i takt med kärleken
ibland kommer vi i otakt
då skrattar vi åt komedin
när våra kroppar gungar i olika rytmer.
Dina bröst skumpar hit och än dit
magen dallrar och läpparna möts i kyssar
tungorna kräver varandra
mjuka läppar
våta läppar
knullande kyssar med dimmig blick
Du smeker min svettiga rygg
Du njuter av älskande svett
Dina händer blir våta av mig.
Vi gnider våra ansikten mot varandra
Blandar av allt man kan blanda
Njuter av närhet
Så nära man kan komma
inuti.
Inuti dig är jag
jag, mig som du älskar
jag, mig du vill ha
jag, mig som du har.
Nu böjer du min nacke för att vidröra dig
Vidröra dina bröst med mina läppar
kyssa försiktigt
nafsa och slicka
få dig att kvida av vällust.
Jag håller dig hårt
Jag vill krossa dig
krossa dig i min famn.
Jag vill att vi smälter samman
till en, som kan känna varandra
en existens men två
ett vi, men ändå en
smält med dig din kära
om det ej går så knulla dig hårt
tills tröttheten tar tag
och vi somnar av utmattning
i armarna på varandra. -
Nä, bara de meningarna som jag skrev i mitt inlägg innan dikten. Inte ens sett bild på karln haha. Men jag fick den inte på en av de sk seriösa kontaktsidorna som jag också skrev, men det står att jag inte söker något alls där så.. Jaja.Anonym (been there!) skrev 2011-08-04 21:03:26 följande:Mamsis, har du träffat den här killen nån gång? Annorlunda dikt att skicka till nån man inte känner eller....? -
Hahaha ingen aning, kanske han är. Men han har bara sett mitt öga inget annat så att jag är mullig vet han inteBye baby Bunting skrev 2011-08-04 21:08:34 följande:Mamsis är han en feeder måhända? Några rader som får mig att starkt misstänka det:
"Dina bröst skumpar hit och än dit
magen dallrar och läpparna möts i kyssar"
Vad ska du svara på det? Ja, tack, eller
Men han kanske hoppades haha. Eller så läste han min pres tillräckligt för att se att min kropsstyp är stor men inte så att han såg att jag inget söker
Inget för mig iaf, visst kan jag tänka mig att träffa nån därifrån med, men det ska isf vara en som visat att han kan föra en normal konversation i fler än två,tre mail
-
Det beror på vilka sidor man härjar...Ernst Hugo skrev 2011-08-04 21:43:25 följande:Räknas naturism och vilja-att-stoppa-in-den-i-baken som avvikande? *undrar*
-
Så menade jag medErnst Hugo skrev 2011-08-04 21:53:17 följande:Nja nu tänkte jag inte att man skulle ta upp det i den inledande dialogen, men mer som företeelse
På vissa sidor finns massor med naturister och såna som gillar bakar. På andra är det mer ovanligt. Fick iaf ett mail av en man som verkar trevlig, LÅNG :-O och bor i Stlm = inte så långt. I äldsta laget dock men men.. Han får en chans iaf
-
Jaha, nu är det tydligen män som är i kortaste laget och i äldsta laget som kontaktar mig haha, hittills bara trevliga mail dock
Åh, fick också mail av en gammal flirt som jag tänkte på för nån vecka sen, han är sambo och har fått en liten, jaja grattis till honom! -
Kanske inte så snäll analys men förmodligen helt sannETSS skrev 2011-08-05 09:32:14 följande:Han är dominant på ett negativt sätt, antagligen upptagen och då du ber honom att berätta mer som sig själv och sitt liv blir han rädd för att avslöja något och drar? Troligen vill han ha en puckad brud som KK?
Lite kortfattad och inte så snäll analys av mig
-
hahaha tänkte att jag reggar mig på darkside då! Men jag fanns visst redan där! :-O