• Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har dejtat på nätet i ett år, är ensam med tre barn så det är inte lätt att komma ut i riktiga världen och träffa nån.
    Brukar chatta i nån vecka, smsa (kontantkort) nån vecka och sen träffas, vill inte hålla på för länge för att man inte ska bygga upp några förväntningar osv.
    Men nu börjar jag ledsna lite, har träffat kanske 10 st på ett år och antagligen så finns inte kemin (och det är helt okej) eller så tycker man att den finns men sen så rinner det ur sanden allting. Jag har inga problem med att säga att jag vill ses igen eller ta kontakt men vill samtidigt inte vara för på. Jag har ingen brådska nånstans utan tar det lugnt och sansat.

Vill egentligen inte så mycket med denna tråd men kanske kan vi ösa ur oss lite skit här om nätdejting, om vi varit på en riktig usel dejt eller vill ha råd när vi ska smsa,ringa eller ej.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-13 06:55
    Så roligt att fler och fler delar med sig av sina erfarenheter här, precis det jag ville. Fortsätt med det och fortsätt även att hålla tråden shysst mot varandra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 10:16
    EFTERLYSER MER SVAR FRÅN KILLAR !!

• Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
  • Anonym (loser)
    Päronskrutt skrev 2011-07-12 22:22:30 följande:
    Skriv in att du söker kort romans så får du inboxen full
    Hehe, jag ska testa det. Rapporterar här om några dagar
  • maskros81
    Anonym (loser) skrev 2011-07-12 22:18:30 följande:
    Jag har en profil på HP, är tjej och har inte fått ett enda mail
    Trist...Jag har inga bra erfarenheter alls av HP......Men nu har jag ju inga bra erfarenheter alls av nätdejting överhuvudtaget. Det e väl inte för alla helt enkelt:) Men du det lossnar säkert snart.......
  • Päronskrutt
    Anonym (loser) skrev 2011-07-12 22:26:04 följande:
    Hehe, jag ska testa det. Rapporterar här om några dagar
    Åh vad roligt gör det ska bli spännande att höra

Jag hade kort romans först men fick ändra för jag fick allt från 18 åringar och uppåt (är snart 40 själv ) och en massa förslag, ändrade till vänskap och fick inget så nu kör jag på seriös relation och får lagom.
  • Anonym (Dejting)
    Päronskrutt skrev 2011-07-12 22:22:30 följande:
    Skriv in att du söker kort romans så får du inboxen full
    Fast då är det väl bortkastad tid eftersom det är inte vad man är ute efter. Men visst, testa kan man göra.

För länge sen var jag på en date med en kille. Efteråt skrev jag till honom att jag träffar honom gärna igen. Till svar får jag att han måste berätta nåt, nämligen att han gillar högklackat. Då frågade jag: på tjejer eller ha själv. Svaret var BÅDE OCH!
    *ASG*
  • Anonym (loser)
    maskros81 skrev 2011-07-12 22:26:59 följande:
    Trist...Jag har inga bra erfarenheter alls av HP......Men nu har jag ju inga bra erfarenheter alls av nätdejting överhuvudtaget. Det e väl inte för alla helt enkelt:) Men du det lossnar säkert snart.......
    Jag har varit medlem på spraydate och match innan och har nog aldrig träffat på någon som bara varit ute efter sex faktiskt. ALLA har varit superseriösa och åtminstone 90% har velat ses igen. Mitt problem är att jag aldrig blir intresserade av dem. Därför låter det så främmande att folk bara skulle vara ute efter sex, och därför är jag så förvånad över att ingen på HP nappar. Men jag har en lite halvknasig pres (tänkte variera mig eftersom jag bara drar till mig killar jag inte blir attraherad av) och sen har jag inget foto heller. Kanske därför det inte händer nåt, eller så är HP en skitsite helt enkelt .
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (loser) skrev 2011-07-12 22:31:17 följande:
    Jag har varit medlem på spraydate och match innan och har nog aldrig träffat på någon som bara varit ute efter sex faktiskt. ALLA har varit superseriösa och åtminstone 90% har velat ses igen. Mitt problem är att jag aldrig blir intresserade av dem. Därför låter det så främmande att folk bara skulle vara ute efter sex, och därför är jag så förvånad över att ingen på HP nappar. Men jag har en lite halvknasig pres (tänkte variera mig eftersom jag bara drar till mig killar jag inte blir attraherad av) och sen har jag inget foto heller. Kanske därför det inte händer nåt, eller så är HP en skitsite helt enkelt .
    Har du provat att fortsätta dejta trots att du inte är intresserad på första dejten. Jag hade samma inställning förr. Nu har jag ändrat mig och det funkar, jag lovar! Man blir intresserad! Alltså, inte i alla så klart men ändå.

Jag har valt en sida där det kostar att vara medlem just av den anlednignen att jag trodde att folk skulle vara mer seriösa där. Men nix! Nästan tvärtom! Tråkigt!
  • Päronskrutt
    Tror att ett foto gör susen för HP är ingen skitsite för tjejjer

Själv funderar jag på att göra en helt oseriös profil på HP, utöver min seriösa jag har , bara för att se skillnaden
  • Anonym (loser)
    Päronskrutt skrev 2011-07-12 22:28:46 följande:
    Åh vad roligt gör det ska bli spännande att höra

Jag hade kort romans först men fick ändra för jag fick allt från 18 åringar och uppåt (är snart 40 själv ) och en massa förslag, ändrade till vänskap och fick inget så nu kör jag på seriös relation och får lagom.
    NÄE! Haha, ändrade för två sekunder och har redan fått 2 mail och en flirt! Alltså på några minuter. Snacka om oseriösa killar...!
  • maskros81
    Min erfarenhet är inte heller att alla e ute efter sex, men väldigt många, men ok det är ju så på krogen med:)
    Men för min del så känns det för opersonligt, har kännt mig kategoriserad liksom, man skall liksom passa in nån mall.....Sen har ju den där viktiga kemin inte infunnit sig helt enkelt...
    Jag skrev i min profil att jag blir attraherad av män som har humor o e roliga......En kille som jag dejtade irl drog vitsar helt frenetiskt....Va ju inte alls så jag menade...Helt konstlat:)
  • Päronskrutt
    Anonym (loser) skrev 2011-07-12 22:34:18 följande:
    NÄE! Haha, ändrade för två sekunder och har redan fått 2 mail och en flirt! Alltså på några minuter. Snacka om oseriösa killar...!
    Hahahahahaha jag sa ju det
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)