• Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har dejtat på nätet i ett år, är ensam med tre barn så det är inte lätt att komma ut i riktiga världen och träffa nån.
    Brukar chatta i nån vecka, smsa (kontantkort) nån vecka och sen träffas, vill inte hålla på för länge för att man inte ska bygga upp några förväntningar osv.
    Men nu börjar jag ledsna lite, har träffat kanske 10 st på ett år och antagligen så finns inte kemin (och det är helt okej) eller så tycker man att den finns men sen så rinner det ur sanden allting. Jag har inga problem med att säga att jag vill ses igen eller ta kontakt men vill samtidigt inte vara för på. Jag har ingen brådska nånstans utan tar det lugnt och sansat.

Vill egentligen inte så mycket med denna tråd men kanske kan vi ösa ur oss lite skit här om nätdejting, om vi varit på en riktig usel dejt eller vill ha råd när vi ska smsa,ringa eller ej.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-13 06:55
    Så roligt att fler och fler delar med sig av sina erfarenheter här, precis det jag ville. Fortsätt med det och fortsätt även att hålla tråden shysst mot varandra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 10:16
    EFTERLYSER MER SVAR FRÅN KILLAR !!

• Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
  • maskros81

Har dejtat några från nätet, men tvärtom många så har jag inte klickat med nån av dom på ett romantiskt plan, däremot som kompisar...Känns dessutom som man blir bedömd på en tiondels sekund....Får väl hålla mig till krogen eller ica:)

• Päronskrutt
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-12 21:50:22 följande:
    Har också stor erfarenhet av nätdejting. Har två barn med två olika pappor och båda träffade jag via nätdejting.
    Så nu är jag ute och söker igen. Tycker att det är enormt svårt att hitta nån, delvis för att jag i mitt fall har begränsat med ledig tid och delvis för att ...f-n vet inte. Konstiga typer kanske.
    Senaste romansen, t.ex. Vi klickade, allt kändes bra. Jag hoppar inte i säng direkt, vill lära känna personen. Trodde att nu, nu har jag verklilgen träffat HONOM. Nix! Visade sig att han fortfarande bodde ihop med sin f.d. flickvän i hennes hyresrätt. Väntade på att få en fast anställning (är egen) för att kunna ta lån och köpa eget bla bla bla. Detta kom fram på 5-e dejten!!! Hallå! Så himla taskigt! Jag höll på att bli kär i honom.

Eller som TS skrev, en trevlig date, flera trevliga dejter med samma person för att sen sluta höra av sig. Jag fattar NADA!
    Åh vad skönt (men trist för dig ) med nån med liknande erferenheter...

Sen har vi killen som är jätte på, vi träffas på en middag, båda vill träffas igen för det klickade....sen hör han inte av sig....går några veckor så dyker han upp på jobbet....blablabla...får telenummer igen....hör inte va sig...går några veckor han skickar ett sms...då frågar jag rent ut : va fan pysslar du med ? . Jo, då har han problem med ett kk som inte vill släppa. "Men fixa det då först innan du raggar nytt "

Eller killen som jag lunchar med 2 ggr, fikar med och bjuder hem på middag....han har SÅÅÅÅÅ bra kontakt med sitt ex och är där nästan varje dag. Fine jag är inte svartsjuk, har bra kontakt med mina ex...men nåt i magkänslan länns fel.... När han inte får hångla fjärde dejten blir han sur (kemin fanns inte där men jag vill ge det en chans) men han sa att jag kunde höra av mig om jag ville ha sex för som det var nu fick ju exet ställa upp ibland....oj va hag blev sugen på honom hahahahaha
  • Anonym (Dejting)
    Päronskrutt skrev 2011-07-12 22:04:50 följande:
    Åh vad skönt (men trist för dig ) med nån med liknande erferenheter...

Eller killen som jag lunchar med 2 ggr, fikar med och bjuder hem på middag....han har SÅÅÅÅÅ bra kontakt med sitt ex och är där nästan varje dag. Fine jag är inte svartsjuk, har bra kontakt med mina ex...men nåt i magkänslan länns fel.... När han inte får hångla fjärde dejten blir han sur (kemin fanns inte där men jag vill ge det en chans) men han sa att jag kunde höra av mig om jag ville ha sex för som det var nu fick ju exet ställa upp ibland....oj va hag blev sugen på honom hahahahaha
    Haha! Vilket pucko! Jag har, efter misslyckade historien med killen som bodde ihop med sitt ex, börjat välja bort ALLA utan profilbild och köper inte längre snacket om brist på bilder i datorn eller att man är föreläsare och inte vill bli igenkänd. Ingen bild, ingen kontakt. Punkt slut.

Jag tror inte jag gör något fel när jag dejtar. Jag har kanske bara inte träffat honom ännu. Det är så man får tänka om man inte vill ge upp. Förlängde mitt medlemskap med ett halvår för en månad sen och fick 3 månader gratis, så nu måste jag få valuta för pengarna :) Är inte på HP utan på en annan sajt. Har jättemånga besökare men knappt nån som skriver. Får intrycket att det inte är så många killar från huvudstaden. Trist för mig.
  • LivingEasy
    Anonym skrev 2011-07-12 21:48:18 följande:
    förbannat synd att du bor i Trollhättan och att jag inte är i närhetenoch defintivt inte flyttbar. Hade gått på en dejt med dig(om jag nu hade fallit dig i smaken förstås) på studs.   

Hmm låter som du läst min pres på HP... Ge dig till känna så kan du får en maybe iaf..
  • LivingEasy
    Anonym skrev 2011-07-12 21:39:41 följande:
    Jag skrev tror jag sett dig, ser ju en del foton kan jag lova... Vet inte om jag skrivit med dej lr ej, men om jag hittar dig kan jag allt ge dig en kommentar:) Jag kan ju oxå ha helt fel i att jag sett dig..

Jag inboxar du mig ditt nick kan vi ju kika på varann igen ;)
  • LivingEasy
    Päronskrutt skrev 2011-07-12 21:22:56 följande:
    Kan man hitta seriösa förhållanden där (eller du vet vad jag menar)

Ja det man utstålar är det man får...
  • Päronskrutt
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-12 22:13:35 följande:
    Haha! Vilket pucko! Jag har, efter misslyckade historien med killen som bodde ihop med sitt ex, börjat välja bort ALLA utan profilbild och köper inte längre snacket om brist på bilder i datorn eller att man är föreläsare och inte vill bli igenkänd. Ingen bild, ingen kontakt. Punkt slut.

Jag tror inte jag gör något fel när jag dejtar. Jag har kanske bara inte träffat honom ännu. Det är så man får tänka om man inte vill ge upp. Förlängde mitt medlemskap med ett halvår för en månad sen och fick 3 månader gratis, så nu måste jag få valuta för pengarna :) Är inte på HP utan på en annan sajt. Har jättemånga besökare men knappt nån som skriver. Får intrycket att det inte är så många killar från huvudstaden. Trist för mig.
    Ja han var ett rikspucko men när jag kommit på vad han sa så skrattade jag gott och lärde mig att magkänslan är rätt

Regga dig på HP det är gratis och det är överskott på killar så du kommer få många intresserade.
  • Anonym (loser)

Jag har en profil på HP, är tjej och har inte fått ett enda mail

• Anonym (Dejting)
    Päronskrutt skrev 2011-07-12 22:17:45 följande:
    Ja han var ett rikspucko men när jag kommit på vad han sa så skrattade jag gott och lärde mig att magkänslan är rätt

Regga dig på HP det är gratis och det är överskott på killar så du kommer få många intresserade.
    Jag förstår att du skrattade, det hade jag också gjort.
    Jag tror jag har en profil där, minns dock inte vad jag heter där. Ska kolla.
  • Päronskrutt
    Anonym (loser) skrev 2011-07-12 22:18:30 följande:
    Jag har en profil på HP, är tjej och har inte fått ett enda mail
    Skriv in att du söker kort romans så får du inboxen full
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)