Anonym (T) skrev 2011-07-13 00:16:11 följande:
Hej du TS!
Jag är ensamstående med ett barn. Jag hade en profil på Mötesplatsen men det var inget för mig och sedan på Match som jag tyckte var bättre. Jag fick massor av svar men nästan bara av killar som var betydligt yngre eller män i karriären "med höga krav på tillvaron". (Min syrra påstår att de söker älskarinnor eller i värsta fall lyxprostituerade men jag tycker att hon är lite väl cynisk

.)
Av alla dessa svar var bara ett fåtal realistiska öht och jag har tydligen en otrolig förmåga att handplocka psykon. De senaste två var nog narcissist respektive autistisk. Det är väl ok om man är medveten om det och medicinerar men jeeesus vilka stolpskott (psykiskt alltså).
Jag tror att jag får börja överväga de yngre killarna. Jag hade kontakt med några som verkade jättetrevliga men jag fixade inte ålderskillnaden. Jag är 39 och de var allt från 25 till 35. Under 30 går inte bara. Jag har alltid haft äldre män och mitt önskemål var 39-55 men jag får väl bredda mig lite.
Vilken sida rekommenderar ni om man vill träffa en helt vanlig stabil charmig svennebanan, (Musse Hasselvall ungefär

), gärna hantverkarkille?
"Autistisk" hahaha

du harskön humor
Jag har dejtat i 3 år. Även jag har en fantastisk förmåga att kunna plocka ut narcissister/allmänna miffon; en fick spel efter 5 dejter och kallade mig för en snål, sniken, h*ra som bara var ute efter att bli med barn med honom varpå han sedan fortsatte att messa mig i över 2 år efteråt för att han ville träffas!!
En annan såg inte alls ut som på sina bilder och sprang, av oklar anledning, i förväg på väg till stället där vi skulle ta en öl.
En tredje var jättetrevlig och rolig och smart men så kröp det fram att han och hans exfru var så kallade "swingers".
En gång fick jag kontakt med en man som i text kändes som min soulmate det var verkligen "WOW! Har jag hittat rätt nu äntligen??" men när vi sågs för första gången föll det platt till marken som en degig pannkaka; personkemin var helt icke existerande, från min sida, han gav dock inte upp utan bjöd ut mig igen på en lyxdejt, jättetrevligt men det hjälpte ju inte för man kan inte pressa fram attraktion som inte finns.
Åter en annan gång var det omvänt - jag blev omedelbart förälskad, han var underbar i mina ögon men jag förstod ganska snabbt till min besvikelse att han inte kände likadant.
Det jag har lärt mig är att slappna av, att inte ta det så allvarligt, bara ha kul, dejta, träffa folk, utan att analysera ned allt i små partiklar för mig veterligen är 90 % av nätkillarna 1. ute efter ett ligg 2. narcissister 3. allmänt udda och freaky, men det kan ju vara kul så länge, i jakt på den stora kärleken.
De bästa sidorna tycker jag är match och e-kontakt, bäst kvalité där eller vad man ska säga, haha. Mötesplatsen tycker jag är lite äldre klientel, Spraydate är helt värdelöst, edarling verkade bra men så sjukt dyrt 399 kr. för en månad!). Tar tacksamt emot tips på andra sajter!
För övrigt är jag tjej, 32 år och har ett barn på 3,5 år.