• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • Trolltoka
    Namine skrev 2013-01-13 11:40:14 följande:
    oh tack så mycket. jag har nämlogen letat ett speciellt tyg lääänge och har inte hittat det förän jag kom på att söka på ebay och där fann jag det. 120 brett men kostade 90 kronor metern. men det var nog bra kvalité för det skulle skickas från london. men det är det kanske värt.
    har ni tips på någon bra sida med billiga tyger?
    90:- /  metern ÄR billigt! 

Äntligen tillgång till dator så kommer bildbomb på bebisgrejer idag!  
    trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 8/1-13*
  • Trolltoka

Wrapper till babyskyddet så vi slipper böka med overall vid bilåkning

Body & byxa

BB-set med body & mössa

Babysittern fått ny klädsel

Babynest, body och byxa

Och så favoritfilten

trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 8/1-13*
  • Aileen Allannah
    Trolltoka skrev 2013-01-14 12:01:19 följande:

Jag tänkte också på det, det lät billigt, men så tänkte jag att jag inte direkt är van att sy och köpa tyg, så det kanske har ändrats.
  • Kotthare

Trolltoka, härligt inspirerande! Mest avundsjuk blev jag på bebisen...

• Namine
    Trolltoka skrev 2013-01-14 12:01:19 följande:

jag som trodde det var dyrt? frågade min mormor och hon sa att det var dyrt. haha ska jag slå till då?
  • Namine
    Trolltoka skrev 2013-01-14 16:57:16 följande:
    Glömde denna med body+mössa+byxa
    vilka fina grejer du gör. men jag måste få fråga, vart hittar du allt tyg med stjärnor. älskar stjärnor men hittar verkligen inte :(
Svar på tråden Syjunta för gravida!