• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • hyschad

Kass mobildbild (; Men likväl en volangklänning med fjärilsärmar i smalspårigt manchestertyg från Stoff och Stil.

• dagdrömmare
    hyschad skrev 2013-02-23 17:26:16 följande:
    Kass mobildbild (; Men likväl en volangklänning med fjärilsärmar i smalspårigt manchestertyg från Stoff och Stil.

Jättefin!
  • jmynt

Hej o hå vad man missar när man inte är inne på ett par dagar. Vad fina saker ni gör allihop. Själv har jag varit dator lös ett par dagar nu och på den tiden hann det bli, Två bodysar, två par byxor, tre hjälmmössor och ett par hemkomponerade tossor. Jag slänger upp bilder lite senare.

• jmynt

Här kommer lite bilder på det jag gjort de senaste dagarna. Ber om ursäkt för att första bilden blev upp o ner vet inte vad som hände i datorn var den åt rätt håll.

• dagdrömmare
    jmynt skrev 2013-02-24 09:43:59 följande:
    Här kommer lite bilder på det jag gjort de senaste dagarna. Ber om ursäkt för att första bilden blev upp o ner vet inte vad som hände i datorn var den åt rätt håll.

så söta bodys =) men är inte byxornas ben väldigt korta?

• jmynt
    dagdrömmare skrev 2013-02-24 10:05:14 följande:

Jag tyckte det med, men det är helt enligt mönstret så vi får väl se när lite kommer om det blir piratbyxor av dem ;)
  • dagdrömmare
    jmynt skrev 2013-02-24 19:40:50 följande:

Jag tyckte det med, men det är helt enligt mönstret så vi får väl se när lite kommer om det blir piratbyxor av dem ;)
    =) Jag tycker de ser perfekta ut som blöjbyxor sådana man har över tex tygblöjor.
    Jättefina är de iallafall =)
  • liten giraff

*sparar* ska ge mig på ett lapptäcke till spjälsäng framöver, fast det var många år sedan jag sydde något :)

• jmynt
    dagdrömmare skrev 2013-02-24 19:51:30 följande:
    =) Jag tycker de ser perfekta ut som blöjbyxor sådana man har över tex tygblöjor.
    Jättefina är de iallafall =)
    Ja de är sydda i slt. 50 och de små har ju inte så långa ben då men enligt bilden så ska de vara hellång iaf. men som sagt vi får väl se när lite väl är här :) Nu håller jag på med en omlott-bodysom jag tänkte använda mudd till istället för snedremsa, men unrade lite om man ska sträcka mudden nåt när man syr som man gör med byxor o liknande?
Svar på tråden Syjunta för gravida!