Vi som ska göra IVF hösten 2011
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?
Bubblan79 - usch vad hemskt, vad olika det verkar vara, en del får inga biverkningar medans som du inte tål det alls.
Men då kör du spruta istället för spray numera?
Välkommen kjameme!
Hej igen allihopa! Fick min mens alldeles nyss, så nu börjar jag min nedräkning. Men är det någon som vet om man räknar idag som dag ett, eller är imorgon som dag ett är? Hoppas ni förstår vad jag menar.
Känns verligen skönt att det finns flera som går igenom samma sak som en själv. Tacka gud? för internet, hehe. Blir lätt att man känner sig lite ensam annars. Visst man har ju sina vänner, men igen av dom har eller går igenom ivf, så det är inte samma, blir mest att det är en själv som får sitta och svara på frågor, i stället för att få prata av sig. Hoppad att allt kommer att gå bra för dig, vet inte om jag kanske oxå gör det v 38 som dig i stället för v 39 som planerat, för idag och mensen, en vecka tidigare än planerat. Ska ringa på måndag till ivf avd.
Blev lite konstigt här ni men sista inlägget var svar till babylängtan01 :)
Tack
Hej alla! Är det OK att jag hoppar in fast det är syskonförsök? Vi fick vårt första barn -06 på IVF/ICSI-försök nummer två (som också blev en ganska otäck överstimulering). Då hade vi 5 år av ofrivillig barnlöshet, utredningar, behandlingar och väntan bakom oss. Vår barnlöshet är oförklarad. Planerar att börja spruta (korta metoden) runt den 20/8 och beräknat ÄP i v 35, vi ska till Falun (samma som sist).
hej självklart är du välkommen.. kul att ni lyckades efter 5 år.. hur gick er förra ivf.. fick ni många insättningar, eller till frysen?