väntanstidernr1 skrev 2011-07-21 20:31:56 följande:
Melvin är likadan, jättesvårt att väcka för mat. Byta blöja är det enda som funkar! Känns som han är lite mer vaken nu dom sista dagarna iaf.
Spyr era mkt? Melvin spyr hur mkt som helst, känns som allt han ätit kommer upp igen. Vi har spyor precis överallt nu, tvättmaskinen går i ett :)
Nån mer som fött med kejsarsnitt? Är idag 3 veckor sen han föddes och jag är trött på att det tar sån tid att återhämta sig. Vill kunna lyfta min stora pojk och ge mig iväg själv med Melvin men kan inte lyfta in vagnen i bilen. Vill börja träna lite smått för att bli av med alla kilon men det lär ju dröja några månader innan man kan göra det :(
Hat ni gått ner mkt i vikt? Jag behöver gå ner 30 kilo (!!) och hoppades att amningen skulle ta en del av dessa. Men än så länge har inte mkt hänt. Ser ut att va gravid i typ 5e månaden. Har dåligt tålamod och vill ha tillbaka min gamla kropp nu, så trött på att vara överviktig..
Min tös spyr väldigt mycket :( Det är jätte jobbigt, våran tvättmaskin går också 24/7.
ska väga henne igen imorgon hos BM för att se om hon gått upp nått, hon hade knapt gått upp nått sist, har hon inte gått upp mkt så ska hon få ersättning som tjockar magen lite.
Min mage försvann helt nu efter en vecka, jag väger lika mkt nu som innan jag blev gravid, gick bara upp alla kilo i magen :)