Juni/Juli mammor...
Prövade att pumpa ur nu, men vet inte om det hjälpte så mycket, han fick i sig för mycket ändå.. Verkar som att det handlar lite mer om vilket humör han är på. På nätterna kan brösten vara sprängfyllda men då blundar han och är lugn och då går det utan problem :) Sen går min lille kille från 0 till 100 när han är hungrig och jag hinner inte pumpa ut innan han gallskriker efter mat!

Usch jag tränar verkligen ingenting! Knappt så jag går promenader. Olle gillar INTE att åka vagn om han är vaken, så jag har inte riktigt vågat mig ut så mycket. Fast storebror var likadan. Med honom gick jag runt, runt i området bara så jag hade nära hem när han började gapa
Är det nån som ger ersättning "bara för att", fast det inte bahövs så att säga. Bara så att man kan ta sig hemifrån nåt? Innan Olle kom sa jag till mig själv (och sambon) att denna bebis skulle minsann få ersättning, jag ville inte bli lika låst som jag kände mig med Anton. Men jag har inte vågat ge det än. Inbillar mig att han ska vägra bröstet efter det, och det vill jag inte! Men det vore ju skönt att kunna vara iväg mer än ett par timmar om det behövs. Men när han är 2-3 månader tänker jag nog börja testa och se om han vill ha.
Okej ska prova att pumpa ut nästa gång hon ska äta.
Nån mer som har små med magknip/gasig mage?
Våran har det, är så jobbigt för henne, ska nog prova miniform. Har även slutat med kaffe och mjölk i 5 dagar för att se om det kan vara det..