Juni/Juli mammor...
Ja barnbidraget kommer imorgon!
Jag undrar verkligen vad dom har tänkt att det ska räcka till.. Det räcker till blöjor sen är det slut typ, undra vad dom har tänkt..
Ja barnbidraget kommer imorgon!
Jag undrar verkligen vad dom har tänkt att det ska räcka till.. Det räcker till blöjor sen är det slut typ, undra vad dom har tänkt..
Var hos BVC idag & vägde tösen, nu väger hon 4715 g :] Så hon växer lilla apan :P
Vi ska inte ha något dop, vi ska ha en liten namn fest istället :] Döpte min stora dotter eftersom alla i släkten har gjort det men denna gång vill vi ha fest istället :)
Nån mer som känner så här eller är jag bara töntig 
Nu har ÄNTLIGEN Carma börjat spy mindre 
Så jag hoppas hoppas verkligen det håller i sig.
Vissa dagar är det mer andra mindre men det är verkligen inte lika ofta och mycket,.
Så skönt att man kan sitta och mysa med henne utan handdukar mellan..
Man kokar 1 dl vatten med 1 kryddmått salt, sen låter du det svalna och sen ta en dops och droppar i näsan eller en liten sved så är det bara att hälla i näsan. Funkar hur bra som helst :]
Lägg in mera bilder på era söta bebisar ! :]
www.familjeliv.se/Forum-3-20/m60562038.html

Carma sover i våran säng, hon spyr så mycket så vill ha koll på henne. Fast killen sover i soffan, tycker synd om honom men jag förstår att han måste sova för att orka jobba,
Vi glömde Minifom hemma när vi åkte bort över helgen så det vart kaos, hon skrek så för att hon hade så ont i magen, tyckte så synd om henne, Men hon spyr myckjet ,mindre nu!! så skönt :) Äntligen kan man mysa med henne. fast hon spyr fortfarande men inte lika ofta... 
När hon har slutat spy blir det att köpa en större säng !
Carma strular också på kvällarna. Det verkar som att magen är dum mot henne.
I 3 timmar gråter hon till och från, det börjar mellan 8-9 och hon somnar runt 12 på natten. Så fort hon har somnat så skriker hon och vaknar. Så frustrerande när man är så trött.