sensommarbarn skrev 2011-08-12 09:16:27 följande:
Hej allihop...
Nu har jag inte riktigt hängt med senaste dagarna, men OJ vad ni skriver =) Hinner knappt in och läsa ikapp längre ;)
Undrar om det är någon mer än jag som känner mig helt slutkörd? Både energin och tålamodet (framför allt) är helt väck.. Känner mig hyfsat pigg på förmiddagen, men efter lunch orkar jag knappt röra mig =( Äter järntabletter för fullt, men tycker inte att det blir bättre...
Ebba sover hyfsat på nätterna, hon vaknar och äter två -tre gånger och somnar oftast om direkt.
Börjar tröttna på mig själv med mitt dåliga humör nu, vet inte vad jag ska göra.. Inatt körde jag ut maken från sovrummet för jag blev skitförbannad för han inte kunde sluta snarka... Sonen och jag kommer verkligen inte överens, han mest bara gnäller och vill inte alls som jag vill. Och just gnället går mig på nerverna =( Vill bara låsa in mig på rummet och stanna där resten av månaden... =(
Någon som varit med om samma sak? I normala fall har jag tålamod till tusen och är alltid glad och på bra humör... Tycker inte alls om mig själv som jag är just nu... =(
Känner igen mig också :P Har en 2åring som är lite svartsjuk på nya syskonet och hon är i trots åldern också, så jag känner att man blir väldigt lättirriterad på småsaker. Känner mig så taskig mot 2 åringen som också blir arg på mig för att jag blir arg på henne. Men jag tror att det blir såhär innan man kommer in i rutiner och lär sig "hantera" den nya vardagen