Juni/Juli mammor...
Härligt att alla har samma :) Jag känner också sug efter nått att äta vääldigt ofta och är ständigt törstig..!
Hehe nu har jag anmält min kille till Wipeout :) Han kommer säkert inte komma med, men jag hoppas :)
Härligt att alla har samma :) Jag känner också sug efter nått att äta vääldigt ofta och är ständigt törstig..!
Hehe nu har jag anmält min kille till Wipeout :) Han kommer säkert inte komma med, men jag hoppas :)
God morgon!
Jag är så extremt trött.. Carma har varit väldigt krånglig inatt, spytt mycket och vaknat för magont. Imorse har hon kräkts säkert 10 - 15 ggr och då hade vi inte ens gått upp :/ Måste ringa BVC och höra med dom för det är jag orolig för nu när det har varit så extremt mycet :S Sen har 2åringen varit gnällig hela morgonen så jag ha inge tålamod kvar snart. Men hon ska snart till dagis så då kan jag lägga mig och vila lite, behöver verkligen det känner jag.
Jag blir så stressad och får ont i magen.. Ursh denna dag kommer bli jobbig :(
Carma somnar vid bröstet eller av sig själv när hon är trött, hennes favorit är när hon ligger på mage på min mage :) Eller i bärsele..
Ursh denna dag har varit den jobbigaste på länge.
Hon har spytt hela dagen, det har varit sjukt mycket.. Ska till BVC imorgon, det kan inte vara normalt att spy så många gånger. Hon spydde säkert 10 ggr innan vi ens hann gå upp imorse. Jag känner verkligen att det tar på mina krafter, skulle kunna gråta om det blir ännu mer eller om 2åringen börjar bråka.
Nån av era som kräks enormt ofta?
Vi badar Carma 1-2 ggr i veckan, men eftersom hon spyr så mycket så tvättar vi av henne i håret och nacken för att få bort allt..
Vi ska på 2 månaders kontroll hos läkaren, ingen 1 månadskontroll..