Ppilla skrev 2011-08-10 01:32:36 följande:
Gahhhhhhh!!!
Har haft mannens morbror med familj på besök vilken jävla pärs!!
Börjar med att de är över en timme för sent vilket innebär att de i princip kom när hon brukar sova. Mamman kom med "råd" heeeeela heeeeela tiden. Klankade ner på hur mycket som helst bland annat då att vi följer nutidens råd från BVC angående typ allt som ryggläge, kost mm. Även på mitt sätt att banta. Och inte ens när lilla skrek av trötthet förstod dem att de kanske skulle gå. nej just när lillan skrek d skulle hon hålla honom.
Är så fruktansvärt trött på alla besserwisserfasoner folk har. Jag vet väl bas som funkar och inte funkar på mitt eget barn. Misstolka mig inte, jag tar mer än gärna emot tips och råd men avskyr när jag får höra gör så här!! Trist när de verkligen är supertrevliga människor i vanliga fall.
Nej nu har jag kräktes av mig lite... Nu ska jag leta upp flaskan
Åh jag lider med dig..!
Jag brukar känna mig som en dålig mamma när nån blir så extrem och säger gör si gör så.. Känns som att man gör fel fastän man gör rätt på sitt eget sätt.
Jag vet att den äldre generationen brukar ha väldigt mycket att säga till om, hur dom gjorde på sin tid och blabla..
Mendu får väl helt enkelt säga ifrån och säga att det är erat barn och ni gör som ni vill, och om ni vill ha råd så frågar ni dom kan du säga!