Juni/Juli mammor...
väntanstidernr1 skrev 2011-08-04 20:50:56 följande:
Hallå! Idag har vi haft en vaken bebis i stort sett hela dagen, typ somnade 5 min o sen vaknade ledsen igen. Han kunde inte komma till ro. Ganska jobbigt då man inte får någon paus utan bara ska bära o bära hela tiden. Prövade bärselen men det var ingen hit. Funderar på att köpa en bärsjal. Någon som använder det?
Är era män hemma fortfarande eller är ni ensamma på dagarna. Sambon börjar jobba på måndag o jag är lite nervös. Då kommer väl 2 barns chocken! Men allt går ju, får försöka va lite positiv. Finns ju dom med många fler barn o dom fixar ju det! Jag förstår bara inte hur:)
Jag har både bärsele och bärsjal, hon gillar att sitta i båda. Har inte kommit på riktigt hur man ska lägga henne i bärsjalen så har bara använt henne sittandes. Jag har en sjal från
www.easyhug.se. Jätte bra och man kan ha den på så många sätt! :)
Min pojkvän är hemma tills söndag börjar jobba på måndag. Jag har också varit lite nervös när jag har båda själv speciellt när man ska iväg nånstans, men det har gått bra :) Dottern börjar på dagis på måndag så jag har inte båda på dagarna. Då är jag själv med Carma från 9-15.