Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Idag blir det att hanka sig till gymet en sväng sedan kanske parken.  Ja om graderna stiger såklart, nu var det visst bara 16 grader. Sedan i kväll blir det after work, det är ju lill-lördag för sjutton och jag är singel! Börjar faktiskt tycka det är ganska skönt. Har konstaterat att jag kanske bara varit singel  1 år sedan jag var 22 och då har jag haft två seriösa förhållanden och ett mindre seriöst. 

Parkerade även mitt HP konto för en vecka sedan då jag tillät mig själv att gå in där lite för ofta samt att det började bli lite jobbigt med en massa ansiktslösa typer som bara ville träffas.

• lemonina

Mornings strålande dag:) Eller?! Ja hoppas på mer sol snart iallafall.
    Igår blev det en liten after work med en kompis. Då när jag satt där och smuttade på min öl kom jag att tänka på dejten jag hade för någon månad sedan som var så spontan och där jag träffade två killar och vi satt och snackade och skrattade som slutade i efterfest. Ja ja jag skickade ett sms och frågade ifall han var i krokarna och ifall han vill komma över och ta en öl med oss. Ja svarade han glatt. Efter en liten stund ringer killen upp och frågar om jag bytt nr. "Nej" säger jag. Då säger han "men du är ju inte min syster"Obestämd Ok så han hade trott att han skulle möta sin syster som har samma namn som mig och ta med sig sin nya dejt. Pinsamt haha! 

• lemonina
    Cogitationes skrev 2012-06-14 11:20:51 följande:
    Vad tråkigt.

Hihi det gör ingenting. Han var inte min typ ändå jag tyckte bara att det var så kul när vi träffades att jag ville hänga lite. Men han kanske hade tyckt det var pinsamt med någon han träffat på HP och sin nya donna, vilket man kan förståGlad
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-14 12:57:44 följande:
    Lemonina: vad trist! Kom han ihåg vem du var då?

Haha ja jag antar det. Men han måste ha raderat mitt nummer då han trodde det var syrran som ringde. För mig gör det ingenting. Tänkte bara att han måste ha blivit bra förvånad om han dykt upp vid puben och förväntat sig att se sin syrra så sitter jag där istället. Ville egentligen bara ha honom som vän då jag tyckte vi hade grymt kul när vi var ute ihop senast.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-14 14:02:17 följande:

Hahaha, men trist om han var rolig som vänn. Är det bra uteliv i Örebro? Jag har mycket ärenden där och tänkta försöka att putta ihop dem på samma dag och åka dit
    Det är jätte bra uteliv här:) Finns gott om pubar och klubbar. Hör av dig om du vill träffas när du kommer hit skulle vara jätte kul:) Jag kan styra dig i nattvimlet!
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-14 14:06:13 följande:

Låter görbra Absolut jag säger till när jag vet när jag ska dit vore ju jättekul att få ett ansikte på någon i tråden även om jag har två på FB
    JAAAA!!! vad kul. Skrattande
  • lemonina
    Midori skrev 2012-06-14 19:58:03 följande:

Japp... efter att han var elak mot mina vänner i helgen och körde rattfull ca 2 mil för att han var så arg, och sen har mage att bli arg på mig för att de på festen anmälde hans rattfyllekörning... och sagt att om det hade varit lagligt hade han slagit mig så var det väl kanske dags att lämna honom.

Klokt beslut:) Men han låter inte riktigt klok däremot....
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-14 20:03:57 följande:
    Är det någon som har några roliga midsommarplaner då?
    Nja troligtvis inte. Ska nog bara sitta hemma hos päronen så det blir lugnt. Själv då?
  • lemonina

Sitter och är förundrad över att killen som jag pratade med hela förra veckan och som jag träffade torsdag, fredag lördag, söndag varför han blev så konstig. Fasen kommer inte riktigt ihåg vad han sa till mig under festen efter någon drink för mycket. Vet bara att han var distanstagande och han som var så gullig förra veckan. Nu har jag inte hört av honom sedan i söndags. Tror i och för sig inte att han var rätt för mig i längden ändå eftersom han festar alldeles för mycket, men detta är inte bra för mitt bekräftelsebehov. Nu vill jag att han ska höra av sig men samtidigt inte.

• lemonina
    Midori skrev 2012-06-14 20:12:55 följande:

Personer som får sånna beteendeförändringar när de dricker tror jag man generellt ska passa sig för. Fast nu är jag väl färgad av J och alla hans upptåg.

Jo men det är sant. Samt jag vill ändå inte ha någon som måste festa nätterna långa varje helg.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!