Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vanilla ice queen skrev 2012-06-16 14:27:24 följande:
Han är absolut pojkvännsmaterial och jag jobbar på det. Vi träffas ganska ofta faktigst men på kompisplan. Jag hoppas verkligen men är osäker på hur det blir. Jag är seg men han är sjukt seg, men underbar Jo livsstilen gör ju sitt till. Jag är ute och festar en hel del men helt ärligt så tröttnar man ju... Hur länge har du varit singel?
Men vad roligt:) Hoppas ni får till det snart! Hoppas han är värd väntan
Jag har varit singel i 6 månader men tycker det är så jobbigt av och till för jag har inte varit singel alls mycket sedan jag var 22 år. Så på ungefär tio år har jag varit singel 1 år och då har jag haft tre förhållanden. Jag kämpar med ensamheten och att inte bara ta någon. Jag blir ganska irriterad på mig själv när jag dejtar någon som jag inser är helt fel egenligen men som jag ändå kan inleda något med bara för att jag är ensam. Varför gör man så? Jag vill ha ett rikt liv innan jag skaffar pojkvänn, jag vill inte inbilla mig att bara för att jag skaffar pojkvänn så löser sig alla bekymmer.
Hur många gånger har ni träffats nu? Det är samma kille som du pratade om när du var på Rhodos va?