Cocacola skrev 2012-06-16 13:31:46 följande:
Idag blir det städning och/eller sorterande och fixande.

Det känns helt plötsligt som en helt okej sysselsättning nu när jag vet att jag kommer tillbaka. Funderar till och med på att byta gardiner. :P
Ska gå en liten sväng också trots gråmuklet regnväder och att det känns lagom fint efter den där milen igår, så nån längre vända blir det inte men ska iaf gå något nu när jag är barnfri lixom. Ska tillbaka till vikten innan jag fick barn, vilket iofs varierat lite men ska ner mellan 6-10kg till. Var nog oftast kring 6kg lättare än jag är nu men va fan, när jag ändå är i farten så... Får se hur det känns när jag är där.
Så om jag kommer in i röjandet och det flyter på blir det nog sånt hela helgen. Om inte så kanske jag tar och träffar J, om solen behagar komma fram också. Eller så virar jag in mig i ett täcke och läser boken jag fick låna av mamma igår... We´ll see!
Då då?
Jag borde också städa:S Usch har latat till mig på sista tiden! Men ska du flytta tillbaka efter pluggandet eller jag hänger inte riktigt med?
Vem är J då? någon trevlig kille?

Ja läsa är skönt ibland en sysselsättning jag verkligen borde ta tag i nu när jag inte behöver läsa för att jag måste som när man pluggar. Skönt med något annat.
Jag har inte direkt några planer för resten av helgen, var och kollade fotbollsmatchen igår med ett gäng och hamnade på Harrys. Så det blir nog lugnt. Ska försöka gå ut och gå och ta mig till gymet också.