Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-14 20:14:46 följande:
    Lemonina: Hör av dig till honom! Berätta att du blev lite för full och fråga om du sa något tokigt eller något

Men det var inte jag som sa tokiga saker utan han. Han sa något i stil med " att han blev tänd på mig när jag inte svarade på sms på någon dag eller två" sen sa han annat också. Något med att tjejer brukar bli så jobbiga och han vill ha en självständig tjej. Sen frågade han mig även om jag sms:a med någon kille och skrattade lite typ som om han inte brydde sig alls. Så nu vill jag inte höra av mig alls utan tycker bollen ligger hos honom,
  • lemonina
    Midori skrev 2012-06-14 20:22:01 följande:

Nej gud orka... hur kul det än är så inte för ofta oc om man själv inte orkar vara med är det ju skittrist. Nej... men hör av dig och fråga om du känner att du vill veta men känn efter ordentligt om du verkligen vill fortsätta den historian.

Haha om jag ska festa som honom så kommer jag se ut som hundra inom något år. Nä men ärligt talat han har nog problem och tror inte att han kommer ändra på sig. Han är en galen snygg festprisse som lever livets glada dagar och verkar inte alls vilja lugna ner sig trots sina 37 år.
  • lemonina
    Midori skrev 2012-06-15 09:09:23 följande:
    Tjejfråga: har ont som faaaan i livmodertrakten typ, riktigt öm och har ont sen två dagar. Idag har jag feber och käner mig riktigt hängig.... kan man få någon infektion där liksom? *noll koll kokkosboll*

Det låter inte bra:S Ring kvinnokliniken!
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-16 11:53:45 följande:

Duktigt Inger hopp! Jag ska ta tag i det nu jag med tänkte jag

Ja jag ska försöka sluta röka jag också nu tänkte jag. Jag satt i går och kollade på fotbollsmatchen och det var en massa som rökte där då tänkte jag att deras hy ser helt förjäklig ut. Jag vill inte se ut som ett russin om ett par år, så det sporrar en faktiskt.
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-06-16 11:45:01 följande:

Det går jätte bra Ibland blir man väldig sugen. Har dock gått upp 5 kg

Bra kämpat!Glad
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-06-16 13:31:46 följande:

Idag blir det städning och/eller sorterande och fixande. Det känns helt plötsligt som en helt okej sysselsättning nu när jag vet att jag kommer tillbaka. Funderar till och med på att byta gardiner. :P

Ska gå en liten sväng också trots gråmuklet regnväder och att det känns lagom fint efter den där milen igår, så nån längre vända blir det inte men ska iaf gå något nu när jag är barnfri lixom. Ska tillbaka till vikten innan jag fick barn, vilket iofs varierat lite men ska ner mellan 6-10kg till. Var nog oftast kring 6kg lättare än jag är nu men va fan, när jag ändå är i farten så... Får se hur det känns när jag är där.

Så om jag kommer in i röjandet och det flyter på blir det nog sånt hela helgen. Om inte så kanske jag tar och träffar J, om solen behagar komma fram också. Eller så virar jag in mig i ett täcke och läser boken jag fick låna av mamma igår... We´ll see!

Då då?    
    Jag borde också städa:S Usch har latat till mig på sista tiden! Men ska du flytta tillbaka efter pluggandet eller jag hänger inte riktigt med?

Vem är J då? någon trevlig kille?Flört Ja läsa är skönt ibland en sysselsättning jag verkligen borde ta tag i nu när jag inte behöver läsa för att jag måste som när man pluggar. Skönt med något annat.

Jag har inte direkt några planer för resten av helgen, var och kollade fotbollsmatchen igår med ett gäng och hamnade på Harrys. Så det blir nog lugnt. Ska försöka gå ut och gå och ta mig till gymet också. Glad 
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-06-16 13:58:02 följande:
    Japp, kommer tillbaka när skolorna är slut nästa vår/sommar. Fixar jag nu mina omdömen, vilket är tanken, så borde jag kunna komma in i Örebro eftersom det är ett av de ställen där jag har störst chans att komma in. Dit kan jag pendla. Tar väl några timmar per dag men får väl plugga på tåget så det kanske är bra.

Han är jättetrevlig och gör lixom allt rätt. Jag har dock inga andra känslor än vänskapliga för honom, jäkligt synd men vad kan jag göra lixom?   Obestämd

Skönt att inte ha allt planerat jämt. Då borde du hinna städa lite... Fast läsa låter trevligare... Men du kan ju alltid ta en snabbstädning först. Gymmet lät som en väldigt bra idé faktiskt! Kanske är något för morgondagen om jag är i lite bättre skick då.  
    Men hallå!!! Om du börjar plugga i örebro måste vi träffas. Jag bor ju därGlad

Ja svårt det där med känslor. Jag får oftast dem för de som inte vill ha mig och tvärt om. Men vad kan du göra inte tvinga fram dem. Finns det inget där så gör det inte. Men kan han tänka sig att bara vara din vän? Vänskap är också bra att ha:)    

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-16 14:05:16 följande:
    Blää vad ensamt det är Jag har förvisso barnen men de leker med sitt och vrålar uuuuuut när jag sticker in huvudet i deras rum Jag känner i hela kroppen att jag vill ha en pojkvän! Har varit singel i över ett år och lekt runt och allt det där. Är så jäkla trött på det. Vill ha någon som att göra vardagssaker med och som finns där liksom.
    Känner mig också ensam och lite depp i dag. Vet dock inte om jag är redo för ett förhållande än. Men jag känner däremot att mitt festande och ohälsosamma livsstil som tagit över sedan jag blivit singel gör att man i längden mår lite kass. Kul för stunden men inte i längden alla gånger.

Men killen som du väntar på då sedan februari? Är han inte pojkvänsmaterial? Fast ni får nog se till att träffas då också hihi.   
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!