• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-08-06 19:29:01 följande:
    Varför inte röra då? Förvånad Tänk om han visar sig vara Mr Right?
    Fast jobbigt om det inte håller och man behöver ses var och varannan dag i trappuppgången. Men nu ska jag inte vara negativ.
  • visma1
    Night sky skrev 2012-08-06 19:33:22 följande:
    Hehe sant.
    Men nu menade jag kanske inte direkt att hon skulle hoppa på honom obehärskat, utan mer ta kontakt, prata lite och se om det kan vara något att hänga i granen mer än bara utseendemässigt
    Haha jag förutsatte att de skulle klicka på dejtingsidan, gick nog händelserna lite i förväg
  • visma1
    Night sky skrev 2012-08-06 19:42:25 följande:
    Hon har hittat honom på dejtingsidan. Då vet hon (förmodligen) att han är singel. Då tänker jag att det kanske kan vara lite smartare att försöka prata med honom lite irl?
    Jag tänkte att hon skulle låtsas att hon inte visste att han var grannen förrän de pratat ett tag Bilder KAN ju vara missvisande.
  • visma1
    lemonina skrev 2012-08-07 14:40:43 följande:
    Och när jag äntligen samlat mod och ringt tre företag får jag minsann inte tag på någon som jag letar efter. Suck!
    Bra gjort av dig att ringa runt! Om du söker jobb via annons är mitt tips att du ska ringa upp ett par dagar efter att du skickat in ansökan och höra att de fått in den och lite allmänt om tjänsten. Så har jag gjort några gånger och då har de letat rätt på min ansökan och faktiskt bokat in på intervju bara någon dag efteråt!
  • visma1

Haha fick ett SMS tidigare idag av en kille jag dejtat ett par gånger för några månader sen. Jag avslutade det då jag inte kände att det stämde riktigt, han ville nog fortsätta att ses men vi hördes iallafall inte efter det att jag sagt vad jag kände. Idag messar han: Hej! Det var länge sen! Vill du gå på Skansen med mig och min dotter på fredag?

Hur tänkte han där?

• visma1
    lemonina skrev 2012-08-07 19:33:13 följande:

Haha han kanske tänkte att du har ändrat dig Skrattande Eller också blandar han ihop dig med någon annan vid samma namn. Det har hänt mig hihi.
    Haha ja kan ju vara så, tänker dock inte ta reda på det.
  • visma1
    Night sky skrev 2012-08-08 09:15:23 följande:
    Hehe min har tagit sig över 100-strecket med och är uppe i 110 eller så nu, har inte tittat idag Drömmer

Men Madida?! Att en kille byter nick och dyker upp igen och igen tycker jag är det absolut värsta! TS rules! hehe
    Har du skrivit till honom någon gång? Jag har som sagt blockat alla stalkers, men nu har jag inte varit inne på MP på ett tag så det kan ju ha dykt upp några nya förmågor.
    Madida skrev 2012-08-08 09:52:34 följande:

Värsta vet jag inte. Men han är ju iaf seriöst fokuserad med tanke på att han verkligen lägger ner den tiden. Känner mig inte säker på att det är ett helt friskt beteende.
    Verkar inte friskt nej. Han verkar snarare otäck!

• visma1
    Madida skrev 2012-08-08 14:45:36 följande:
    Så det är såhär man gör för att bli lite inspanad. Fortsätt kolla mina vänner
    Haha jag spanade också Verkar som om det är hårda regler på Badoo.
  • visma1
    Näckrosen skrev 2012-08-08 19:11:44 följande:
    Jag hittar de bästa killarna i Göteborg eller Sundsvall och alla verkar heta Johan... Jag vill inte ha något av det... hmm.
    Vanilla: är du från E-tuna? Jag med.
    Du vill inte ha någon som heter Johan? Ett ganska vanligt namn.
  • visma1
    Smecker skrev 2012-08-10 10:16:28 följande:
    Det enklaste är helt enkelt att blocka de utan profilbild. Skulle man prata med någon på krogen som har en pappåse över huvudet? Varför vissa då anser att det skall gå för sig på nätet är för mig ett mysterium..
    Haha ja men vem vet, kanske pappåse på huvudet blir nya trenden på krogen?

Nej jag tycker att det är trist om man inte ser utseendet på personen man pratar med, men har för mig att vi diskuterade det här förut och att flera av er hade pratat med folk som hade "godtagbara" anledningar till varför de inte hade någon.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!