• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-08-03 12:09:38 följande:
    L: vad ska jag säga om dejten? Tja den var helt ok på ett sätt riktigt bra på ett annat. Men ändå ingen kille för mig.
    Utveckla Nä men huvudsaken är ju att du vet var du står.

• visma1
    Madida skrev 2012-08-03 18:16:58 följande:

Du oerfarna lilla pojke
    Ett hus är stort och börjar vid marken och fortsätter några meter upp. Jag måste således böja mig 982146 ggr vilket tog på min rygg. Sedan klättra upp och ner för stegen.
    Men nu handlade det inte om det utan om att jag vill bli ompysslad ikväll. Uppassad och bortskämd.
    Messa din blyga dejt
  • visma1
    takida skrev 2012-08-03 18:40:20 följande:
    Var du så skrämmande på dejten M att du inte tror att han skulle våga röra dig? Haha:)
    Min dejt hade nog gärna gett dig en massage för han hade då inga problem med närkontakt.
    Haha så han var "för" på istället? Aldrig så är man nöjd.
  • visma1
    Smecker skrev 2012-08-03 18:57:27 följande:
    Hur många här vet vad ni VILL ha, till skillnad från vad ni INTE vill ha?
    Jag vet vad jag vill ha, det är inte så att jag har en checklista jag prickar av ifrån, men de mest grundläggande egenskaperna hos en framtida partner har jag ganska klart för mig.
  • visma1
    Näckrosen skrev 2012-08-04 09:42:08 följande:
    Jag vet också vad jag vill ha... Killen som uppfyller hela listan är i mitt badrum just nu. Men jag glömde visst skriva dit det viktigast... Jag ska få pirr i magen och bli kär också..
    Lika bra att skippa listan och gå på känsla!

• visma1
    lemonina skrev 2012-08-04 10:57:24 följande:
    Ikväll är det grill och utgång med tjejerna. Ser fram emot grillningen. Men sen när vi kommer till utgången så har jag nog tröttnat rejält på utbudet här i stan. Säkerligen för jag uppsökt dem mer eller mindre varje helg i flera månaders tid. Hör jag ännu en schlagerlåt eller något gammal svenskt mainstream så måste jag nog skjuta mig själv. Trodde ett ställe som varit sommarstängt skulle öppna ikväll och där spelar de house, jag hade fel de öppnar inte ikväll. Jipiiii vilket partyhumör jag är på. NOT!!!
    Grilla och gå hem sen
  • visma1
    Näckrosen skrev 2012-08-05 12:04:08 följande:
    Jag har varit uppriktig mot killen jag dejtat denna vecka. Han var allt jag vill ha, men ändå inte.
    Varför känner jag mig då så rutten??? Han blev verkligen förkrossad och riktigt ledsen.
    Jättejobbigt att säga sådant men bättre att vara ärlig än att skapa falska förhoppningar.
  • visma1
    Näckrosen skrev 2012-08-05 12:23:32 följande:
    Fick just ett sms där han pratar om att hänga sig. Känns skitjobbigt. Samtidigt kan inte jag ta på mig om det skulle bli så. Jag kan inte styra mina känslor,tyvärr. Men det kommer nog dröja ett tag innan jag dejtar igen...
    Va? Det låter riktigt otäckt, han verkar minst sagt vara en labil person!
    takida skrev 2012-08-05 12:45:41 följande:
    Avslutade veckan med lite hångel i Stockholm. Vilken vecka, haha.
    Jag vill också hångla.

• visma1
    Night sky skrev 2012-08-05 13:53:50 följande:
    Men då är det inte ditt fel!
    Jag har en sån kontakt också. Vi har pratat om det massor och han vet vart jag står. Men han vill fortsätta och vara vänner. Men jag vet att han nånstans där inne har förhoppningar och skulle inte tacka nej om jag skulle ändra mig.
    Men han vet som sagt läget och vi träffas som vänner och har så gjort i snart 2år.
    Oj, och han är fortfarande intresserad av att ni ska vara mer än vänner?
  • visma1
    takida skrev 2012-08-06 18:12:29 följande:
    Killen jag föll för höll sitt löfte och hörde av sig synd bara att han väljer att satsa på att försöka hitta tillbaka till sitt ex. Jag förespråkar ärlighet och det är det allra bästa men just nu suger det fett!
    Bra att han hörde av sig som han lovat även om sanningen är jobbig ibland. Du kan ju se det som att det var bra att ni inte hann träffas mer och att du skulle få starkare känslor för honom innan han kom på att han ville satsa på exet.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!