Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Chromakey skrev 2012-06-28 20:08:16 följande:
    Jag kommer också vara lite OT nu... Medans ni suttit och rullat tummarna hemma har jag spelat in denna improvisation till er samtliga, Jag kallar den "The Soul Mirror" eftersom den ska påvisa vilka fina själar det är i tråden ;) 
    Dock så är det en del spelfel i den, men *hrm* jag ligger ganska nära min förmåga att spela och det ikombination med att jag försöker hitta på melodin medans jag spelar gör att det blir något fel här och där ;)

homepage.mac.com/fredrikandersson/themirror.m... 

Fin trudelutt:) Ja visst finns det fina själar i tråden som det finns mycket hopp om tror jag! inklusive mig själv hihi. 
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 21:01:22 följande:
    Ger fan upp killar helt snart. Köper ett torp och ett gäng katter och blir en bitterfitta!

En bitterfitta kan du väl inte vara eftersom det inte ligger till din natur:) . Vår tid kommer också ska du se:) Jag förstår att det måste kännas surt nu, men du hade nog blivit mer arg på dig själv om du inte tagit chansen för att höra efter ifall han kände samma sak som dig. Men den här killen! Du skriver att han inte hade romantiska intentioner med dig förutom vänskap från början, men då måste jag bara fråga vad som gjorde att du trodde att det förändrats?
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-06-28 21:06:09 följande:

Nej för tusan. Skit i killarna och hitta på roliga saker istället. Var inte bitter nu, snälla...
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-06-28 21:17:47 följande:
    Tror det är en tanke som har tänkts av de flesta.. men det brukar gå över

Kul att det var du som hade startat tråden "Kommer ni ihåg..." Kul tråd!  

Ja så är det absolut, men du vet det är alltid lättare att ge råd. Men om jag ser till mig själv och jag fått ett "nej" så skulle jag reagera precis likadant. Vilken himla tur att inte alla är på samma plats i denna berg och dalbanaGlad
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-06-28 21:22:39 följande:

Ja, här gäller det att ta lärdom och stötta varandra.

Visst är det härligt med nostalgi Glad

Kul för vår tråd att en kändismedlem är här och skriver Cool

Så du och fjärilen har varit med sedan dag 1?
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-06-28 21:27:34 följande:

Jag tror att jag var med precis i början. Såg nu att det är snart 1-år jubileum för tråden Skål

Det skålar jag förSkål
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-28 21:31:06 följande:
    Fy skriver här med. Varit på en asdryg dejt så nu kommer det nog ta ett tag innan jag vågar mig på't igen

Var skrev du innan?Glad

Ok berätta om dejten om du vill såklart. 
  • lemonina
    SkrattandeNight sky skrev 2012-06-28 21:29:47 följande:
    Tänk att om ca 4 veckor fyller den här tråden 1år! Det har alltså snart gått ett helt år sen man började skriva här och många dejter och äventyr har det blivit sen dess... det är nostalgi på hög nivå..haha

Helt otroligt att tråden har varit så flitigt besökt:) Ja hoppas inte jag är här om ett år, iallfall inte i egenskap av singelSkrattande Eller föresten jag kanske fortfararande har kul utan killar dåFlört
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-28 21:45:37 följande:
    Verkligen bästa trådenGlad
    Jag ä så glad att jag "har" er alla{#emotions_dlg.flower}Hjärta

Hjärta gulli goo. Haha känner mig som bullkleet:)
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-28 21:54:28 följande:
    Jo men han var ju inget monster iafFlört

Ja en hel drös med skålar till Madida, bästa trådskaparen everSkålGlad
    Skååål MadidaSkål wherever you areKyss
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!